logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Вступнику

1. Підготуйте за переліком всі необхідні копії документів.

2. Подайте документи до приймальної комісії.

Перелік необхідних документів:

  • документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» - 2 копії формату А-4;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (в разі відсутності в паспорті) 2 копії формату А-4;
  • довідка про реєстрацію місця проживання особи (довідка про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру (ЄДДР), витяг з реєстру територіальної громади тощо. Рекомендується отримати в Дії ) - 2 копії формату А-4;
  • військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) або витяг з РЕЗЕРВ+ - 2 копії формату А-4;
  • документ (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ та додаток до нього - по 1 копії формату А-4 (примітка: випускникам бакалаврату ДТЕУ додаток до диплому не потрібен);
  • інформаційна картка з результатами НМТ (інформаційна картка з результатами ЄВІ/ЄФВВ для вступників до магістратури) - роздруковується з персонального кабінету УЦОЯО testportal.gov.ua 1 копія формату А-4;
  • свідоцтво про зміну імені, та/або свідоцтва про шлюб, та/або свідоцтва про розірвання шлюбу (для осіб, у документах яких є розбіжності в персональних даних) - 1 копія формату А-4;
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3×4 см.;
  • у разі, якщо вступник неповнолітній – документ, що посвідчує особу та РНОКПП законного представника (для укладання договору про навчання між ДТЕУ та вступником);
  • документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі у конкурсі та/або спеціальні умови на здобуття вищої освіти за кошти бюджету (якщо пільга належить батькам – свідоцтва про народження вступника) (в разі, якщо пільгу підтверджували в іншому ЗВО) – 1 копія формату А-4 ;
  • конверт без марки А-5 – 1 шт.;
  • папка-швидкозшивач ( картонна) 1 шт.

Примітка: при наданні копій обов’язкова наявність оригіналів документів.​

МЕДИЧНА ДОВІДКА ДЛЯ ВСТУПУ НЕ ПОТРІБНА!

ВАЖЛИВО! Якщо вступник планує подавати документи особисто в приймальній комісії попередньо надсилати в електронному вигляді НЕ ПОТРІБНО! 

Як отримати електронний підпис?

Онлайн сервіс створення електронного підпису

Онлайн сервіс перевірки електронного підпису

1. Підготуйте сканкопії/фотокопії документів згідно з переліком:

  • документ, що посвідчує особу - з електронним підписом(формат p7s)
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (в разі відсутності в паспорті) з електронним підписом (формат p7s)
  • довідка про реєстрацію місця проживання особи (довідка про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру (ЄДДР), витяг з реєстру територіальної громади тощо. Рекомендується отримати в Дії  ) - з електронним підписом (формат p7s)
  • військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) - з електронним підписом (формат p7s) або витяг з РЕЗЕРВ+ (без ЕП)
  • документ (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ та додаток до нього (примітка: випускникам бакалаврату ДТЕУ додаток до диплому не потрібен);
  • інформаційна картка з результатами НМТ (інформаційна картка з результатами ЄВІ/ЄФВВ для вступників до магістратури) - роздруковується з персонального кабінету УЦОЯО testportal.gov.ua;
  • свідоцтво про зміну імені, та/або свідоцтва про шлюб, та/або свідоцтва про розірвання шлюбу (для осіб, у документах яких є розбіжності в персональних даних) ;
  • у разі, якщо вступник неповнолітній – документ, що посвідчує особу та РНОКПП законного представника (для укладання договору про навчання між ДТЕУ та вступником);
  • документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі у конкурсі та/або спеціальні умови на здобуття вищої освіти за кошти бюджету (якщо пільга належить батькам – свідоцтва про народження вступника) - в разі, якщо пільгу підтверджували в іншому ЗВО

Примітка: Електронний підпис вступника

Документи вступника та батьків надсилаються одним листом!!!

Детальна інструкція:

1. Отримайте "Дія.Підпис":

У застосунку "Дія" перейдіть до розділу "Меню" та оберіть "Дія.Підпис".

Натисніть "Активувати Дія.Підпис".

Пройдіть перевірку за фото, щоб підтвердити свою особу.

Придумайте 5-значний PIN-код для "Дія.Підпис".

2. Підписання документа:

Відкрийте документ, який потрібно підписати, на смартфоні.

Оберіть "Дія.Підпис" як спосіб підпису.

У застосунку "Дія" перейдіть до розділу "Підписати" та оберіть документ.

Пройдіть перевірку за фото та введіть свій 5-значний PIN-код.

Документ буде підписано, і ви зможете зберегти його на своєму пристрої.

3. Збереження та передача підписаного документа:

Після успішного підписання, збережіть документ у потрібному форматі (наприклад, .p7s).

Ви можете передати підписаний документ будь-яким зручним способом.

Важливо:

Переконайтеся, що у вас встановлено останню версію застосунку "Дія".

Для підписання документів рекомендується використовувати формат p7s, згідно з Paperless.

При підписанні документів онлайн (наприклад, через веб-сайт), вам може знадобитися зчитати QR-код за допомогою застосунку "Дія".

ППП

2. Надішліть підготовлені копії документів на електронну адресу vstup@knute.edu.ua з вказанням в темі листа:


 

В листі додатково зазначити:

  1. Бажану освітню програму в межах спеціальності на яку подаєте документи;
  2.  Форму навчання (денна/заочна);
  3. Яку іноземну мову вивчав(ла);
  4. Зазначити бажання навчатися на освітній програмі англійською мовою викладання (при наявності);
  5. Потреба в гуртожитку (гуртожиток потребую / гуртожиток не потребую);
  6. Місце проживання (якщо воно відрізняється від місця реєстрації).

3. Після розгляду та опрацювання документів відповідальна особа приймальної комісії на електронну пошту надішле повідомлення щодо подальших дій.

КАТЕГОРІЇ СПЕЦІАЛЬНИХ УМОВ ВСТУПУ ТА ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ

Для підтвердження права на спеціальні умови  вступу в дистанційному форматі необхідно надіслати на електронну пошту vstup@knute.edu.ua:

  • копію документа про раніше здобутий рівень  освіти на основі якого здійснюється вступ;
  • документи, які підтверджують право на спеціальні умови

Всі документи  мають бути підписані електронним підписом вступника (формат p7s)

В темі листа вказати ПІБ повністю та контактний телефон.

Нагадуємо, що підтвердити пільги можна в будь якому закладі вищої освіти.

17.07.2025
Svetik
остання редакція 22.07.2025
Svetik