RetailUp: між Державним торговельно-економічним університетом та європейськими бізнес-ідеями
Загальна інформація
31 жовтня 2025
року
12:00 (Київ) / 11:00
(Австрія)
платформа ZOOM (посилання)
мова
- англійська
-
Детальніше про
захід:
RetailUp – це нова інтелектуальна ініціатива, запущена під натхненним девізом «Де ідеї зустрічаються з досвідом». Вона покликана побудувати місток між студентами Державного торговельно-економічного університету (ДТЕУ) та європейською бізнес-спільнотою, надаючи практичні поради та прямий діалог з провідними експертами галузі.
Програму модерують Артем Шлапак, керівник Malls Club, та Олена Обухівська, експерт з міжнародних комунікацій та лідер ініціативи RetailUp.
Першу аналітичну сесію розпочне Ерік-Ян Каак, який представить тему «Цифровізація та чому вона важлива для бізнесу». У своїй основній доповіді він досліджує, як технологічний розвиток стимулює зміни, чому цифровізація є важливою для бізнес-стратегії, концепцію суспільства з нульовими граничними витратами та як керувати викликами в сучасних організаціях.
Ерік-Ян Каак понад 35 років досліджує, як нові технології формують організації та командну роботу. Він має великий досвід впровадження складних ІТ та організаційних проєктів, працюючи директором з інформаційних технологій та керівником відділу контролінгу в міжнародних корпораціях по всьому світу.
Він став «Директором року з інформаційних технологій» у 2013 році та двічі вигравав престижну нагороду «CIO Impact Award». IBM включила Еріка-Яна до обраного кола десяти «Диких качок» у всьому світі: «Дикі качки — це творчі люди. Вони — невгамовні дослідники, які завжди шукають новий погляд на велику проблему». Окрім своєї професійної роботи, він із задоволенням викладає в університетах, щоб постійно обмінюватися досвідом зі студентами з усього світу.
Наступні сесії Еріка-Яна також заплановані на листопад, охоплюючи такі теми, як «Бізнес-моделі та їхня актуальність» та «Інновації як рушійна сила бізнесу».
Професор Наталія Притульська, проректор Державного торговельно-економічного університету: «Ми пишаємося співпрацею з європейськими експертами, щоб наблизити наших студентів до реальних бізнес-інновацій. RetailUp відображає наше бачення освіти, орієнтованої на практику та майбутнє».
Артем Шлапак, керівник клубу торгових центрів та модератор RetailUp : «Наша місія з RetailUp полягає в тому, щоб поєднати студентів з лідерами галузі, які можуть показати, як знання перетворюються на практику. Ці знання допомагають молодим фахівцям побачити можливості поза межами аудиторії та підготуватися до динамічного світу сучасної роздрібної торгівлі, а також до конкурентної української бізнес-реальності. Я вірю в силу українського підприємницького духу і впевнений, що завдяки реальним практичним знанням студенти зможуть зміцнити свої професійні «м’язи».
Олена Обухівська, експерт з міжнародних комунікацій та модератор RetailUp: «Завдяки надихаючим ідеям та реальним тематичним дослідженням, RetailUp прагне надати студентам можливість розробляти інноваційні рішення для комерції майбутнього. Це місце, де яскраві уми зустрічаються з досвідом роздрібної торгівлі, а ідеї виходять на новий рівень. З власного досвіду я знаю, що чим більше реальних кейсів ми досліджуємо, тим краще ми можемо мислити нестандартно та діяти впевнено».
RetailUp відкриває нову главу у співпраці між університетами та промисловістю, перетворюючи академічне навчання на практичне розуміння. Завдяки цій ініціативі студенти отримують безпосередній досвід у європейських бізнес-практиках, інноваційних стратегіях та лідерських ідеях, готуючи наступне покоління до побудови розумних, пов’язаних та стійких бізнес-екосистем.
Контакти організаторів
Тамара Кортукова, начальник відділу міжнародних зв’язків |
![]() |

