logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Нове поповнення наукової серії «Медіалогія»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті вийшли нові друковані тома наукової серії «Медіалогія» / «Медіатворчість» та «Медіадискурс».

Видання виходить за редакцією проф. Анатолія Мазаракі та об’єднують сучасні дослідження у сфері медіа, комунікацій та впливу інформаційного простору на суспільні трансформації.

До збірників увійшли наукові статті викладачів, дослідників і практиків, присвячені розвитку журналістики, реклами, медіадизайну та іншим актуальним напрямам гуманітарної науки.

Придбати видання можна у Smart-бібліотеці університету або у книжковому кіоску на території ДТЕУ.

Серія «Медіалогія» традиційно є платформою для фахового діалогу та пошуку нових ідей у сфері медіаосвіти й комунікацій.

Триває збір матеріалів для наступних видань.

Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами

    

31.10.2025
433884
остання редакція 31.10.2025
433884