Нове поповнення наукової серії «Медіалогія»
Загальна інформація
У Державному торговельно-економічному університеті вийшли нові друковані тома наукової серії «Медіалогія» / «Медіатворчість» та «Медіадискурс».
Видання виходить за редакцією проф. Анатолія Мазаракі та об’єднують сучасні дослідження у сфері медіа, комунікацій та впливу інформаційного простору на суспільні трансформації.
До збірників увійшли наукові статті викладачів, дослідників і практиків, присвячені розвитку журналістики, реклами, медіадизайну та іншим актуальним напрямам гуманітарної науки.
Придбати видання можна у Smart-бібліотеці університету або у книжковому кіоску на території ДТЕУ.
Серія «Медіалогія» традиційно є платформою для фахового діалогу та пошуку нових ідей у сфері медіаосвіти й комунікацій.
Триває збір матеріалів для наступних видань.
Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами
|  |  | 






 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
     
     
    




 
      



