logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція від фахівця медіаіндустрії Назара Костюка

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті у межах навчальної дисципліни «Audio&Video Production» кафедри журналістики та реклами 10 листопада 2025 року відбулася відкрита лекція Назара Костюка, відомого фахівця медіаіндустрії, продюсера та режисера монтажу, чий контент сумарно зібрав понад 100 мільйонів переглядів на каналі YouTube і Facebook.

Тема лекції «Погляд зсередини: повний цикл менеджменту, монтажу та просування на YouTube» об’єднала студентів-журналістів, рекламістів і медіавиробників, зацікавлених у практичних аспектах створення відеоконтенту для цифрових платформ.

Модератором зустрічі була кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістики та реклами Євгенія Кияниця.

У ході лекції Назар Костюк поділився реальним досвідом побудови успішних відеопроєктів, розкривши:

  • режисерські прийоми монтажу, які  дають можливість утримувати увагу глядача з перших секунд;
  • алгоритми платформи, що впливають на охоплення, залучення та масштабування аудиторії;
  • підходи до монетизації контенту, які допомагають авторам перетворювати креативність на сталий бізнес.

Також спікер розповів, як працює ефективний YouTube-менеджер і чому аналітика є основою контент-стратегії.

Студенти мали чудову нагоду побачити процес відеовиробництва «зсередини» та дізнатися, як професійний менеджмент, монтаж і просування створюють вірусні історії в сучасному медіапросторі.

Організаторами заходу були викладачі кафедри журналістики та реклами, які постійно залучають до освітнього процесу провідних практиків медіаіндустрії, щоб забезпечити студентам синергію теорії та реальної практики сучасного контент-продакшену.

Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами

    

10.11.2025
43630
остання редакція 13.11.2025