ДТЕУ на PR-марафоні
Загальна інформація
Державний торговельно-економічний університет виступив медіапартнером наймасштабнішої події «PR-MRTHN: у дзеркалі реальності», організованій бізнес/медіа холдингом ekonomika+, онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR.
Цьогорічний PR-марафон традиційно об’єднав найвпливовіших представників української комунікаційної індустрії – PR-директорів, стратегів, журналістів, медіаменеджерів і маркетологів, які обговорювали кризові та антикризові стратегії, теми, що резонують, а також довіру як основу сучасних комунікацій.
Представники університету, а саме гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика» завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко разом з інформаційним сектором Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) університету взяли активну участь у підготовці та реалізації комунікаційної частини події https://prmrfn.mmr.ua в інноваційному парку UnitCity.
Ведучою заходу була Олена Цинтила, телеведуча «Ми – Україна».
Програма PR-MRTHN охопила найактуальніші теми:
- Кризові комунікації: як бренди виживають і зміцнюють довіру в умовах турбулентності.
- Тон і голос бренду: як обрати правильну риторику у спілкуванні з аудиторією.
- PR у добу постправди: як боротися з дезінформацією та підтримувати репутаційну стійкість.
- Комунікації під час війни: кейси соціальної відповідальності бізнесу та медіа.
- Інфлюенсер-маркетинг і взаємодія з лідерами думок.
- Відновлення репутації: як компанії формують довіру після криз.
Учасники заходу, а саме представники кафедри журналістики та реклами Олена Мельникович, Євгенія Кияниця та представники кафедри маркетингу Ольга Черниш, Ігор Пономаренко, Олена Зайцева мали змогу поспілкуватися з експертами провідних комунікаційних агентств, PR-відділів національних брендів і креативних студій, а також долучитися до панельних дискусій і церемонії нагородження переможців конкурсу PR-кейсів, спецпроєкту, що демонструє, як бренди в умовах викликів та нестабільності відображають цінності, зміцнюють довіру, ведуть діалог із суспільством і відкривають нові стандарти професійності у сфері комунікацій.
Участь університету у «PR-MRTHN» стала ще одним прикладом успішної співпраці освіти і професійної спільноти, що дає змогу студентам здобувати актуальні знання та набувати практичного досвіду у сфері реклами, PR і медіа.
Такі ініціативи сприяють зміцненню позицій ДТЕУ як провідного навчального осередку, що формує нове покоління фахівців з журналістської сфери, рекламних, PR та маркетингових комунікацій і публічних відносин, готових працювати в умовах сучасного медіасвіту.
Особлива подяка організаторам заходу – бізнес/медіа холдингу ekonomika+, онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR, delo.ua та представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС), які стали частиною цієї неймовірної події, за популяризацію університету та висвітлення подій у соціальних мережах: Роженок Яні, Гелеті Христині, Стеценко Єлизаветі, Файвішенко Єві, Федченко Алісі, Байрамовій Айдані, Назимок Олексію, Пушкаловій Дарині, Кирильчук Софії, Рибалка Аліні, Лінд Поліні, Вовк Анні.
Повну версію марафону можна проглянути за посиланням.
Чекаємо на нові події та зустрічі офлайн!
Єднаймося задля перемоги!
Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами








