RetailUp: cтуденти ДТЕУ занурились у світ бізнес-моделей
Загальна інформація
Державний торговельно-економічний університет (ДТЕУ) продовжує успішну реалізацію інтелектуальної ініціативи RetailUp під натхненним девізом «Де ідеї зустрічаються з досвідом». Ідейним натхненником та лідером ініціативи RetailUp є Олена Обухівська, випускниця ДТЕУ та експертка з міжнародних комунікацій. Після успішного старту 31 жовтня 2025 року, що зібрав близько 170 студентів, проєкт відкрив нову главу, присвячену фундаментальним основам бізнесу.
14 листопада 2025 року відбулася друга аналітична сесія RetailUp, у центрі уваги якої була лекція пана Еріка-Яна Каака на тему «Бізнес-моделі та їхня релевантність».
Захід став важливою платформою для глибокого розуміння структури та значення бізнес-моделей у сучасному світі. Програма сесії охопила такі ключові питання:
- Що таке бізнес-модель: ґрунтовне визначення та її роль у створенні цінності.
- Важливі складові бізнес-моделі: детальний розбір ключових елементів, що формують успішну стратегію.
- Як працювати з мінливістю та багатофакторністю сучасного бізнес-середовища.
Учасники мали змогу сформувати практичні навички, необхідні для майбутніх професіоналів, а саме: розвиток системного підходу до аналізу бізнес-процесів, використання бізнес-моделей як надійного фреймворку для якісного бізнес-аналізу, методи впровадження інноваційних бізнес-моделей у складному світі, що швидко змінюється.
Програму RetailUp модерували: Артем Шлапак, керівник Malls Club, Олена Обухівська, експертка з міжнародних комунікацій та лідер ініціативи RetailUp.
Проєкт RetailUp є яскравим прикладом плідної співпраці ДТЕУ з європейською бізнес-спільнотою, пропонуючи студентам унікальну можливість здобути знання та набути досвіду від практиків найвищого рівня. Студенти ДТЕУ активно долучаються до ініціативи, що підтверджує високий інтерес до інтеграції академічних знань та реального європейського бізнес-досвіду.
Переглянути, як відбувався захід, можна за посиланням.
Тамара Кортукова,
начальник відділу міжнародних звʼязків
Олена Обухівська,
експертка з міжнародних комунікацій

