Бізнес-практикум «Від студента до мерчанта» від ТОВ «Епіцентр Маркетплейс»
Загальна інформація
В розвиток співпраці із стейкголдерами в офісі ТОВ «Епіцентр Маркетплейс» відбулося урочисте вручення сертифікатів студентам ДТЕУ, які успішно пройшли бізнес-практикум «Від студента до мерчанта».
Зустріч розпочала Анастасія Григорак, керівниця департаменту B2B Growth ТОВ «Епіцентр Маркетплейс», яка відзначила, що більш ніж 80 студентів узяли участь у бізнес-практикумі та поділилася досвідом взаємодії з учасниками, наголосивши на їхній відповідальності й зацікавленості в розвитку в e-commerce.
Також Анастасія зауважила, що у час, коли відповідальний бізнес дедалі частіше стає рушієм позитивних змін, підтримка молоді та розвиток практичних бізнес-навичок набувають особливого значення.
Саме із цією ідеєю команда ТОВ «Епіцентр Маркетплейс», під керівництвом СЕО Юлії Пінтескул, створила унікальну програму, що поєднує практичні знання та вигідні фінансові умови для старту бізнесу. Бізнес-практикум став не лише навчальним майданчиком, а й реальною можливістю для молоді спробувати себе в ролі мерчанта на національній платформі Еpicentrk.ua
Представником ДТЕУ на зустрічі була Марина Котова, заступник декана факультету торгівлі та маркетингу, доцент кафедри логістики та торговельного бізнесу, яка відзначила важливість партнерства університету і ТОВ «Епіцентр Маркетплейс» та зауважила, що університетська спільнота – це не лише студенти, а й випускники, які формують мережу соціальних зв’язків, що стають передумовою створення таких важливих проєктів. Марина вручила Юлії Пінтескул подяку від ректора ДТЕУ Анатолія МАЗАРАКІ за вагомий внесок у професійний розвиток здобувачів вищої освіти – організацію бізнес-практикуму «Від студента до мерчанта» і створення сприятливих умов для їх бізнес-ініціатив у сфері електронної комерції.
Юлія Пінтескул висловила подяку університету за підготовку мотивованих студентів та нагадала про можливості, які компанія відкриває молоді – навчання, стажування та участь у проєктах маркетплейсу.
Завершальним етапом зустрічі стала екскурсія офісом ТОВ «Епіцентр Маркетплейс», яку провів Сергій Щур, заступник виконавчого директора. Студенти дізналися про історію розвитку компанії, ключові робочі процеси та можливості кар’єрного зростання для молодих фахівців.
Наші стейкголдери анонсували, що за студентами-учасниками закріплюється доступ до окремого чата підтримки, де вони можуть отримувати швидкі відповіді та консультації від команди ТОВ «Епіцентр Маркетплейс», та нагадали про 50 % знижки на комісію в усіх категоріях протягом першого року співпраці в ролі мерчантів маркетплейсу.
Курс став наступним упевненим кроком для молодих підприємців, поєднавши навчання та реальні фінансові стимули для старту бізнесу.
Такі ініціативи зміцнюють співпрацю між університетом і бізнесом, розширюють можливості студентів та допомагають їм набути навичок, що відповідають вимогам сучасного ринку. Програма «Від студента до мерчанта» доводить, що успішний бізнес може початися ще під час навчання.
Оксана ГОЛІК,
заступник декана ФТМ










