logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ – партнер SALES FORUM - 2025

Загальна інформація

Державний торговельно-економічний університет виступив партнером SALES FORUM – 2025, що є головною подією для професіоналів у сфері комунікацій, продажів, маркетингу, аналітики та експорту.

Форум зібрав експертів-практиків, лідерів бізнесу та студентів ДТЕУ, зацікавлених у розвитку професійних компетентностей, набутті практичного досвіду в сучасних бізнес-технологіях.

Представники університету: завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко і Творче рекламне об’єднання студентів (ТРОС), долучилися до обговорення теми форуму «Як зростати, коли ринок змінюється щодня?». 

Учасники шукали відповіді на запитання: «Які інструменти використовувати, які комунікації та канали залучати, як продавати дорожче, швидше та точніше, коли старі моделі вже не працюють?».

SALES FORUM – 2025 став майданчиком для обміну знаннями, досвідом та інноваційними підходами до продажів на основі даних, технологій і довіри команд.

«Фокус подій» містив:

  • Поведінкову економіку, що дає можливість зрозуміти клієнта глибше за будь-які цифри.
  • Інтеграцію Sales, Marketing, аналітики та клієнтського сервісу в єдину систему зростання.
  • Лідерство, яке надихає мислити стратегічно та продавати по-новому.
  • Глобальний вимір українського бізнесу: від Made in Ukraine до Trusted in Ukraine.
  • Ефективність каналів і клієнтський досвід як драйвер повторних продажів.
  • Диджитал, AI та аналітику, що скорочують шлях від ідеї до результату.
  • Практичні кейси й інструменти, які підсилюють головне – прибуток.

Особливу увагу було приділено участі студентів ДТЕУ, які мали змогу почути виступи провідних спікерів, взяти участь у майстер-класах та практичних сесіях, а також відчути атмосферу справжнього бізнес-форуму. Це дало молодим спеціалістам унікальну можливість підвищити свої компетентності та підготуватися до кар’єри в сучасному бізнес-середовищі.

Співпраця ДТЕУ з KA Group підтверджує активну позицію університету в розвитку практичних навичок студентів та підвищенні їх конкурентоспроможності на ринку праці.

Особлива подяка організаторам події, партнеру освітньої програми «Реклама» спеціальності «Журналістика», СЕО ТОВ «КА ГРУП» Альоні Жупіковій   та представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС), які  стали частиною цієї неймовірної події та отримали нові знання; за популяризацію університету та висвітлення подій у соціальних мережах: Гелеті Христині, Ірині Крупко,  Кірі Хорольській.

Чекаємо на нові події та нові зустрічі офлайн!

Єднаймося задля перемоги!

Кіра Хорольська,
здобувач освітньої програми
«Реклама і зв’язки з громадськістю»

Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами

    

15.12.2025
433884
остання редакція 18.12.2025