logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти-маркетологи перевіряють свої знання і вміння на практиці

Загальна інформація

21 травня 2014 року в рамках проходження виробничої комплексної практики з фаху відбулася зустріч бакалаврів напряму підготовки «Маркетинг» з представниками маркетингової дослідницької компанії "ГФК Юкрейн".

Менеджер з персоналу call-центру Інна Пономарьова розповіла студентам про корпоративну культуру, структуру та проекти компанії, організацію роботи офісу та call-центру. Крім того, окреслила завдання, які повинні виконуватися студентами під час проходження практики, критерії оцінки їх роботи, а також зацікавила студентів перспективою кар'єрного росту в компанії.

"ГФК Юкрейн" — українська дослідницька компанія, що входить до мережі "GfK Group" — є четвертою за розмірами організацією у світі з питань досліджень ринків  та працює з такими галузями господарства: виробництво, роздрібний продаж, сфера охорони здоров'я, сфера послуг та ЗМІ.

Київський національний торговельно-економічний університет уже кілька років успішно співпрацює з дослідницькою компанією "ГФК Юкрейн" у питанні проходження практики студентами та має підстави для упевненості щодо продовження і розширення взаємодії в інших галузях.

20.05.2014
adv
2716
остання редакція 20.05.2014
adv