logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Вступ до фаху: факультет економіки, менеджменту і права

Загальна інформація

     Студенти-маркетологи відвідали один з супермаркетів торговельної мережі ТМ «Фокстрот: техніка для дому». Екскурсію було організовано кафедрою маркетингу і реклами. У супермаркеті студентами опікувалася менеджер із зв’язків з громадськістю Мілованова Олена. Під час цієї екскурсії  начальник відділу торговельного маркетингу Ірина Севостяник розповіла про сучасні тенденції трейд-маркетингу на вітчизняних підприємствах торгівлі в сегменті домашньої техніки. Ґрунтовна розповідь містила приклади роботи вітчизняних та закордонних підприємств, характеристики українського споживача, особливості зміни його споживацької поведінки. Цікавої розповіді студентам було замало: вони охоче задавали питання фахівцю. Співробітники торговельної мережі «Фокстрот: техніка для дому» побажали студентам стати досвідченими фахівцями та цікавого навчання.

    Фотозвіт...

    Майбутні PR-щики відвідали мережу магазинів одягу ТОВ «АРГО – торгівельна мережа». Директор з маркетингу Вікторія Волкова розповіла про стан розвитку індустрії моди в Україні, організацію відділу маркетингу на підприємстві та про маркетингову комунікаційну діяльність ТОВ «АРГО – торгівельна мережа». Під час екскурсії студенти отримали унікальну можливість поспілкуватися з директорами магазинів «United Colors of Benetton», «Promod», «Orsay», «Sisley», «Aldo» та «Mango». Студенти жваво цікавились особливостями їх майбутньої професії, а провідні фахівці з радістю поділилися своїми секретами успіху, спонукаючи до самоосвіти, активного самопізнання та бажання стати висококваліфікованими фахівцями.  

    Іншою, не менш цікавою подією, що надовго запам'ятається студентам, була екскурсія до венчурного фонду "ZEO Alliance". Спеціалісти з комунікацій Ільяс Меліков та Микита Русаков розповіли про особливості формування репутації їх підприємства для зовнішніх аудиторій та створення корпоративного духу всередині підприємства. Натхненні захопливою лекцією, студенти розробили власні пропозиції комунікаційних програм для венчурного фонду "ZEO Alliance", успішно склали залік та ще раз впевнились у правильному виборі майбутньої професії.

    Фотозвіт...

У межах співробітництва кафедри міжнародної економіки з Торгово-промисловою палатою України студенти спеціальностей "Міжнародна економіка" та "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» відвідали Торгово-промислову палату України.

Тепло привітав першокурсників КНТЕУ президент ТПП України Чижиков Г.Д. та закликав їх наполегливо здобувати нові знання, вчити іноземні мови, отримувати навички майбутнього фахівця і прагнути здійснити свою велику мрію. Чижиков Г.Д. наголосив на тому, що світ швидко змінюється і сьогодні, щоб стати активним учасником ділового життя країни, необхідно до нього долучатися ще зі студентської лави.

Виступ віце-президента ТПП Короля В.М. був присвячений історії виникнення та міжнародній діяльності ТПП, її місцю у системі ЗЕД України, а також членству ТПП України в Міжнародній торговій палаті та Всесвітній федерації палат, про широке коло професійних послуг, які надає Палата підприємцям. Адже Україна з кожним роком все активніше інтегрується в міжнародну економіку, тим самим стаючи все більш цікавою для іноземних підприємств. Великим поштовхом на цьому шляху стала, безсумнівно, й Угода про асоціацію з ЄС.

Виступ викликав жваву реакцію та численні запитання, на які було надано ґрунтовні відповіді.

Кафедра щиро дякує працівникам Торгово-промислової палати України за змістовну зустріч та сподівається на подальшу плідну співпрацю.

   Фотозвіт...

   

Відповідно до навчального плану підготовки фахівців з напряму підготовки 030206 «Міжнародний бізнес» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» у межах проведення навчальної практики «Університетська освіта» було відвідано Київську міжрегіональну митницю Міндоходів (м. Київ, бул. І. Лепсе, 8-А).

Завідувач сектору митного оформлення №1 митного поста “Східний” Київської міжрегіональної митниці Міндоходів Пахомов О.В. провів лекційне заняття на тему «Організація діяльності Київської міжрегіональної митниці Міндоходів». Під час заняття розкривались питання щодо сутності, компетенцій та функцій Київської міжрегіональної митниці.

Лекційне заняття супроводжувалось дискусією, у якій взяли участь викладачі кафедри міжнародної економіки (д.е.н., проф. Мельник Т.М., к.е.н., доц. Дугінець Г.В., к.е.н., ст. викл. Зубко О.В.) та студенти 1 курсу, 1 групи ФЕМП. Найбільший інтерес у студентів викликали питання щодо виявлення оригінальних та контрафактних товарів у діяльності суб’єктів міжнародного бізнесу, прав та обов’язків фізичних осіб при перетині митного кордону України.

Ознайомлення з роботою митних органів та обговорення зазначеної проблематики, на думку студентів, дає змогу розширити науковий світогляд та сприяє професійному зростанню майбутніх фахівців.

   Фотозвіт...

   

Кафедрою менеджменту для студентів першого курсу було організовано проведення навчальної практики «Вступ до фаху», яка є невід’ємною складовою варіативної компоненти освітньо-професійної програми – практичної підготовки фахівця з менеджменту організацій. Науково-методична основа її змісту – освітньо-кваліфікаційна характеристика та освітньо-професійна програма підготовки фахівця з менеджменту відповідно до галузевої складової державного стандарту з вищої освіти за напрямом підготовки «Менеджмент», професійним спрямуванням «Менеджмент організацій торгівлі», «Менеджмент митної справи» та «Менеджмент персоналу».

Під час практики було організовано виїзні заняття зі студентами, а також зустріч з провідними фахівцями бізнесу в галузі торгівлі та митної справи. Під час відвідування ТОВ «Епіцентр К» студенти були ознайомлені з організацією роботи гіпермаркету, структурою підприємства, методами продажу, новітніми технологіями. Відвідавши магазини мережі «Сільпо» та ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», студенти мали змогу ознайомитися з професійним складом персоналу, асортиментом товарів та послуг, ціновою характеристикою товару, інтер’єром та екстер’єром підприємств, провести спостереження за рівнем обслуговування споживачів.

Крім того, під час навчальної практики «Вступ до фаху» для зустрічі зі студентами були запрошені директор ТОВ «Інжинірингова компанія «НОВА ЛАЙТ» Кличановський В.В., керівник відділу розвитку персоналу ГК «МАЛБІ» Серафим Н.В.  Зустрічі з представниками бізнесу були корисні тим, що студенти мали змогу почути поради успішних людей, що допоможе їм визначати власні пріоритети на шляху, який обрали.

   Відгуки студентів...
   Фотозвіт...

   

Також студенти під час  проходження навчальної практики «Вступ до фаху» відвідали Антимонопольний комітет України.

Учасниками зустрічі в АМКУ були в.о. АМКУ Бараш М.Я., студенти-першокурсники професійного спрямування «Управління в сфері економічної конкуренції» та викладачі кафедри  економічної теорії та конкурентної політики КНТЕУ.  Під час зустрічі відбулась цікава розмова, в якій були висвітлені питання, присвячені характерним рисам та особливостям формування конкурентного середовища в національній економіці, питання здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, питання захисту законних інтересів споживачів та сприяння розвитку добросовісної конкуренції в усіх сферах економіки. Студенти ознайомились із досвідом діяльності органів Антимонопольного комітету України, його історією,  структурою та завданнями. 

Відвідання студентами-першокурсниками Антимонопольного комітету України зміцнило їх впевненість в правильності обрання ними професійного спрямування «Управління в сфері економічної конкуренції», оскільки переконались у перспективності та затребуваності органами державної влади та бізнесом фахівців, які б мали знання та навички щодо  безпосереднього впливу на становлення та розвиток ринкових відносин в країні, на підвищення її конкурентоспроможності.

   Фотозвіт...

06.09.2014
adv
7837
остання редакція 02.06.2020
Vita