logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Вступ до фаху: факультет товарознавства і торговельного підприємництва

Загальна інформація

Студенти факультету в рамках проведення навчальної практики «Вступ до фаху» відвідали Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень, а також провідні торговельні підприємства міста Києва, серед яких компанія «Фуршет», компанія «Фокстрот. Техніка для дому», ТОВ «Гіпермаркет Ашан Україна», мережа будівельних гіпермаркетів «Епіцентр».

Шановні першокурсники! Дуже приємно читати Ваші відгуки з екскурсій, в кожному з яких Ви висловлюєте слова вдячності та описуєте гарні враження від зустрічей з практиками. Команда викладачів факультету товарознавства і торговельного підприємництва та наших партнерів з торговельних мереж доклали максимум зусиль для того, щоб ви впевнилися у правильному виборі своєї майбутньої спеціальності. Бажаємо вам натхнення, успіхів у подальшому навчанні, сподіваємося, що ваша майбутня спеціальність дасть вам змогу все життя отримувати задоволення від своєї праці.

   

Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень

У рамках навчальної практики "Вступ до фаху" проведено заняття у Спеціалізованій лабораторії з питань експертизи та досліджень для студентів I курсу 4 та 5 групи професійного спрямування «Товарознавство та експертиза в митній справі».

Заняття проведено начальником Управління товарознавчої, інженерно-технічної та криміналістичної експертизи СЛЕД Титаренком С.О. і начальником відділу товарознавчої експертизи та попередньої оцінки товарів Дишловою В.В., які є випускниками товарознавчого факультету КНТЕУ.

Під час занять розглянуто питання:
1) сфера діяльності та структура лабораторії;
2) основні завдання та напрями взаємодії лабораторії з іншими структурами;
3) види i специфіка досліджень, які здійснюються в лабораторії;
4) попередня оцінка товарів та товарознавча експертиза непродовольчих товарів.

Під час занять студенти ознайомилися з роботою різних відділів Спеціалізованої лабораторії:  
- досліджень неорганічних речовин та металів;
- досліджень товарів органічного походження - полімерних та текстильних матеріалів, паперу, виробів із деревини, лакофарбових, миючих та парфумерно-косметичних засобів, нафтопродуктів і паливно-мастильних матеріалів;
- досліджень товарів інженерно-технічних та криміналістичних;
- досліджень товарів харчового призначення;
- досліджень спиртовмісних рідин, безалкогольної продукції та тютюну;
- досліджень лікарських засобів, біологічних добавок та наркотичних засобів.

   Відгуки студентів...

   Фотозвіт...

   

Компанія «Фокстрот. Техніка для дому»

Компанія «Фокстрот» по праву займає місце у перших рядах торгового бізнесу України, працівники компанії є прекрасними спеціалістами в своїй галузі. До того ж, вони зацікавлені в реалізації найбільшої кількості товарів, оскільки постійно отримують різні бонуси та премії від керівництва. В компанії студентам приділили досить багато уваги, розповіли про проблеми, успіхи і намагалися зацікавити їх як майбутніх спеціалістів  прекрасними можливостями кар'єрного росту.

   Відгуки студентів...

   Фотозвіт...

   

ТОВ «Гіпермаркет Ашан Україна»

Для кожного абітурієнта передовим завданням завжди стоїть правильність у виборі вишу та, власне, «свого» напряму. Вступивши до Київського національного торговельно-економічного університету, ми з нетерпінням чекали вересневої інавгурації, перших пар з викладачами. Кожен із нас малював в уяві своєрідні картини про навчання в цьому престижному ВНЗ.

А що ж таке бути ФТТП-шником на перших днях навчання? Чудова організація викладачів та програми перевершила всі наші очікування: Ми поїхали на практику. Відправною точкою до професійного майбутнього став ТОВ «Гіпермаркет Ашан Україна», що знаходиться за адресою Велика окружна, 4. В свою чергу, наша група готувалася до, так званого, «звіту» (досі сприймаємо це як свою візитну картку для викладачів в університеті), що передбачав собою підготовку роботи по одній з груп товарів. Тому екскурсія в «Ашан» була вкрай потрібною.

Спочатку ми потрапили на рецепшн, де нас зустрів усміхнений директор Ігор Зиков. Тому перше враження було чудове – відкритість головних кадрів до клієнтів чи навіть до таких, як ми, допитливих студентів, показує високий рівень організації та функціонування підприємства.

Пан Ігор провів корисну лекцію про історію, цілі існування, концепції управління та оперування персоналом у величезній світовій мережі «Ашан». Ми були захоплені, адже це наш перший досвід спілкування з успішною людиною в галузі управління даним підприємством. Але не лише пан Ігор ділився з нами знаннями і натхненням до роботи. Ми теж дивували усіх своїми влучними, а часом, дотепними запитаннями.

Після лекції ми спустилися до торговельного залу. Зізнаюсь, багато із нас жодного разу не були в гіпермаркетах, тому це додало своєрідного азарту до проходження першої практики.

Директор підприємства довго розказував нам про той чи інший товар. Сказати, що було цікаво – нічого не сказати, екскурсія дала нам поштовх і натхнення до навчання в університеті, до роботи над собою, а «торгова» атмосфера «Ашану» подарувала чудові враження і досвід.

Студенти групи № 3 і №7 факультету товарознавства та торговельного підприємництва передають спільну подяку за чітку та корисну  організацію нашої поїздки й екскурсії в ТОВ «Ашан Україна гіпермаркет» деканату ФТТП,  кураторам екскурсії Осієвській Валентині Валеріївні, Григоренко Тетяні Миколаївні, а також директору Зикову Ігору, що показав наскільки злагоджено та довершено функціонує це підприємство.

   Відгуки студентів...

   Фотозвіт...

   

Компанія «Епіцентр»

Студенти факультету товарознавства і торговельного підприємництва Київського національного торговельно–економічного університету відвідали будівельно-господарський гіпермаркет «Епіцентр К», який знаходиться за адресою: місто Київ, вул. Григоренка, 40.

Комерційний директор Мамонова Олена Віталіївна та менеджер з персоналу Анна Кисельова докладно ознайомили  студентів з історією створення мережі гіпермаркетів “Епіцентр”, структурою та політикою гіпермаркету, асортиментом товарів у торговому залі, зі специфікою їх викладки, акційними пропозиціями, складськими приміщеннями, умовами доставки товарів у магазин, структурою персоналу за категоріями посад. Студентів вразила злагоджена робота великого колективу підприємства, професійний менеджмент.

Національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів «Епіцентр К» - лідер з роздрібної торгівлі DIY – ринку в Україні, тому студентам звісно було цікаво ознайомитися з асортиментом товарів та всіма тонкощами роботи працівників гіпермаркету. Студенти мали змогу поспілкуватися з різними працівниками гіпермаркету і задати всі питання, які виникли впродовж екскурсії. У 2012 р. гіпермаркет на просп. Григоренка, 40, було визнано «Книгою рекордів України» (партнера «Книги рекордів Гіннеса») як найбільший у світі будівельно – господарський гіпермаркет на одному поверсі. Кожен мешканець України має можливість знайти все необхідне для будівництва, ремонту та облаштування оселі в одному місці, під одним дахом та за доступними цінами. Дізнавшись про мету, завдання та стратегію гіпермаркета студенти усвідомили, що компанія постійно вдосконалюється, покращує сервіс, розширює асортимент товарів та спектр послуг, щоб максимально задовольнити потреби споживачів і на практиці втілювати головне гасло компанії «Покупець завжди правий!».

   Відгуки студентів...

   Фотозвіт...

   

Компанія «Фуршет»

4-5 вересня 2014 року студенти 1, 6 та 7 груп факультету товарознавства і торговельного підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету відвідали магазини сімейної покупки “Фуршет”, що знаходяться за адресою: пл. Спортивна, 1-А (1 поверх ТРЦ “Gulliver”), вул. Інженерна,1 (ТЦ «Атмосфера»).

   Відгуки студентів...

   Фотозвіт...

09.09.2014
Vita
5983
остання редакція 02.06.2020
Vita