logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

КНТЕУ традиційно виступив співорганізатором найбільшого в Україні дослідницького форуму Re:Mark-2014

Загальна інформація

     23 жовтня в Києві, в конференц-залі БЦ «Іллінський», відбулася традиційна вже XI науково-практична конференція Re:Mark (до 2011 р. більш відома, як «Маркетингові дослідження: інструменти та технології»). За час свого проведення з 2004 року за Конференцією закріпився статус головного щорічного форуму маркетингових дослідників в Україні. Майданчик Re:Mark вже давно став традиційним місцем спілкування та дискусій між провідними фахівцями в галузі маркетингових досліджень, вчених і великих замовників.

     Останні роки Київський національний торговельно-економічний університет виступає співорганізатором форуму, об’єднуючи свої зусилля з найбільшими дослідними компаніями України. Цього року організатором Конференції стала компанія "Ukrainian Marketing Group International", а основними партнерами – компанії "MASMI Ukraine" та "R&B Group". У роботі форуму також взяли участь представники інших провідних дослідницьких компаній України.

     Програма цьогорічної Конференції була сформована в рамках проблематики: «Виживання. Стабілізація. Процвітання». Таким чином, організатори  продовжили тенденцію перенесення фокусу дискусії з вузькоспеціалізованих маркетингово-дослідних проблем на широку прикладну тематику. Найчастіше виступаючими розглядалося зростання ролі інформації в управлінні компаніями. Усі без винятку доповіді були дуже високого професійного рівня. Кращими з них слухачі назвали виступи Андрія Длігача ("Advanter Group"), Станіслава Чіглінцева ("MASMI Ukraine"), Наталії Бухалової ("UMG International"), Антона Копитова ("M-Group"), Ірини Папуши (власниця бізнесу) та ін. Модератором Конференції, як і всі попередні рази, виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, професор Є.В. Ромат.

Re:Mark також традиційно славиться високим професійним рівнем слухачів. В основному – це представники великих і середніх дослідницьких компаній, підприємств-замовників та найбільших українських вищих навчальних закладів. У їх числі в цьому році були представники таких відомих компаній, як: "Coca-Cola", "McDonald's", "Danon Ukraine", "Canon Ukraine", «Терра Фуд», "Data Group", "Ivox", «Про-Консалтінг», «Сперко Україна», «МедЕксперт», «Олімп-Консалт», "Укрмедсервіс", «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», «Перно Рікар Україна», «Сініат», «Київмедпрепарат», «Хлібпром», КНУ ім. Тараса Шевченка, Національний університет "Києво-Могилянська академія", Харківська державна академія культури, Харківський національний економічний університет, Одеська  національна академія харчових технологій та ін. Звичайно ж, найбільше представництво серед вузів мав КНТЕУ, викладачі та студенти якого взяли активну участь у роботі Конференції.

Всього учасників Конференції налічувалось більша 100 осіб, які представили, крім України, Білорусію та Ізраїль. Загальна кількість представлених підприємств і закладів становила 26, вищих навчальних закладів – 6.

Отже, головний форум українських маркетингових дослідників цього року відбувся. До зустрічі наступного року на 12-му Re: Mark!

23.10.2014
adv
2645
остання редакція 23.10.2014
Vita