logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Представництво ООН в Україні залучає студентів КНТЕУ спільно вирішувати проблеми українського суспільства

Загальна інформація

28 жовтня 2014 року співробітниці Представництва Організації Об’єднаних Націй в Україні Олена Овчиннікова та Олена Іванова провели відкриті лекції для студентів КНТЕУ.

Олена Овчиннікова, програмний спеціаліст проекту ПРООН в Україні «Сталий розвиток, енергетика та навколишнє середовище», виступила з темою «Сталий розвиток та наше майбутнє». Олена Іванова, керівник проекту ПРООН в Україні «Підтримка реформи соціального сектору в Україні», спілкувалася зі студентами на тему «Що хвилює молодь сьогодні?».

До відкритих лекцій організатором заходу – кафедрою маркетингу та реклами – було залучено більше 70 студентів 1–5 курсів спеціальностей «Маркетинг», «Реклама і зв’язки з громадськістю». Серед слухачів були присутні й викладачі кафедри.

Доповіді співробітниць проекту ПРООН в Україні мали тісний взаємозв’язок. Олена Овчиннікова ознайомила аудиторію зі структурою системи ООН, її метою та напрямами роботи, детально зупинившись на дослідженнях безпосередньо проекту ПРООН в Україні «Сталий розвиток, енергетика та навколишнє середовище». Зокрема, зазначений проект передбачає задоволення потреб нинішнього покоління без шкоди для майбутніх поколінь і працює над вирішенням комплексу проблем, що пов’язані з економічними, соціальними та екологічними аспектами.

Олена Іванова поінформувала студентів щодо номінації Програми розвитку ООН «Соціальні послуги, що допомагають людям» 10-го ювілейного Українського студентського фестивалю реклами, що відбудеться 20 листопада 2014 року в КНТЕУ. Головним завданням номінації є поширення інформації про соціальні послуги та заклади, що надають їх в Україні людям, які потрапили в складні життєві обставини. Зокрема, доповідачка розповіла слухачам безпосередньо про соціальні послуги і заклади, що займаються ними в Україні, представила приклади правильної та неправильної реклами таких послуг.

Оскільки людей, які потребують соціального захисту та підтримки в Україні дуже багато, існує потреба якісної візуалізації послуг та контактів організацій, що їх надають.

Доповідачки відзначили, що саме неординарне мислення талановитої молоді здатне донести та розтлумачити громадськості про зазначені проблеми та варіанти їх вирішення. Олена Овчиннікова та Олена Іванова закликали студентів до співпраці та участі в Українському студентському фестивалі реклами www.studfestival.com.ua.

Відкриті лекції зі співробітницями ПРООН в Україні супроводжувалися запитаннями від студентів, а спілкування завершилося подякою й гучними оплесками.

Модератором зустрічі студентів, викладачів та співробітниць ПРООН виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, професор Є.В. Ромат.

28.10.2014
adv
3357
остання редакція 28.10.2014
Vita