logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас «WOW-сервіс — невід’ємний атрибут успішної компанії»

Загальна інформація

     25 листопада 2014 року в Київському національному торговельно-економічному університеті в рамках Європейських днів торгівлі відбувся майстер-клас «WOW-сервіс — невід’ємний атрибут успішної компанії».

     Модератором заходу став керівник сектору продажу магазину «Чернігівський» ТОВ «АШАН» Євгеній Мороз, який  поділився зі студентами секретами сервісу на найвищому рівні, що перевищує всі очікування клієнтів.

​         Менеджер відділу навчання ТОВ «АШАН»  Ася Савченко у своєму зверненні до студентів наголосила на важливості створення всіх можливих умов у компанії для формування першокласного сервісу.

      Протягом усього  майстер-класу студенти активно спілкувалися,  брали участь у ситуативних іграх та обговорювали  конкретні ситуації зі сфери послуг.

     Знання і навички, здобуті  на майстер-класі, в майбутньому знадобляться студентам - як споживачам, так і професіоналам своєї галузі.

26.11.2014
adv
3694
остання редакція 26.11.2014
adv