logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Участь студентів у записі матеріалів для програми «Територія обману» телеканалу «1+1»

Загальна інформація

1 грудня 2014 року в лабораторії технології харчування кафедри технології і організації ресторанного господарства КНТЕУ відбулись зйомки телевізійної програми «Територія обману» телеканалу «1+1», у якій взяли участь студенти факультету ресторанно-готельного і туристичного бізнесу 5 курсу 5 групи Гончар Юлія і 6 курсу 4 групи Донченко Дмитро.

Студенти розповіли про історію створення популярного новорічного салату «Олів’є», його класичну технологію, інтерпретацію рецептури у радянські часи і сучасні підходи до приготування цього салату з урахуванням трансформації поглядів суспільства на здорове харчування. Під час зйомки телепередачі студенти приготували 2 варіанти салату «Олів’є»: за класичною технологією і сучасний варіант низькокалорійного салату «Олів’є» для оздоровчого харчування, у якому замість майонезу промислового виробництва запропонували використати майонез, приготований власноруч з використанням оливкової і лляної олії, відварну картоплю замінили на запечений корінь селери, а варену ковбасу – на відварне куряче філе. Студенти запевнили, що такий варіант технології салату «Олів’є» буде значно кориснішим на новорічному столі і дорослим, і дітям. Смачного!

01.12.2014
Vita
3289
остання редакція 01.12.2014
Vega