logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Підведено підсумки ІІ-го Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами

Загальна інформація

     12 грудня 2014 року в КНТЕУ відбулася церемонія нагородження переможців ІІ-го Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами. Відкриваючи церемонію та вітаючи учасників, ректор КНТЕУ Анатолій Антонович Мазаракі, який був ініціатором  започаткування цього творчого конкурсу, зазначив: «Торговельно-економічна освіта вважається повноцінною тоді, коли в ній представлено напрям торговельної реклами. Судячи з робіт, представлених на конкурс, реклама в Україні має великий потенціал». 

     Взагалі на конкурс було подано 173 роботи від 274 учасників у номінаціях: «Друкована реклама», «Зовнішня реклама», «Інтернет-реклама», «Фірмовий стиль», «Рекламна кампанія», «Внутрішня реклама магазину (POS)», «Відеореклама» та «Реклама вищого навчального закладу». Окрім студентів нашого університету, в конкурсі взяли участь студенти Чернівецького торговельно-економічного інституту.

    Анатолій Антонович вручив переможцям нагороди та пам’ятні подарунки. Також усі переможці були нагороджені одноденною екскурсією в будь-яке українське місто на вибір. Приз за кращу рекламну роботу та Приз ректора отримали студенти 5 курсу Хмель Богдан та Король Богдан за роботу «КНТЕУ».

     Партнери конкурсу, представники мережі супермаркетів «Фуршет», визначили своїх переможців та вручили їм спеціальні нагороди – подарункові сертифікати номіналом 500, 200 та 100 гривень. Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі супермаркетів «Фуршет», детально обговорив кожну з обраних робіт, обґрунтовуючи свій вибір. Пан Карлінський відзначив, що всі роботи створені дуже професійно та базуються на трьох головних якостях торговельної реклами: креатив, якість виконання та маркетингова складова, тобто здатність реклами продавати. Тетяна Гуляр, директор HR-департаменту, запевнила присутніх, що творча співпраця торгівельної мережі та представників КНТЕУ за різними напрямами завжди дає вагомий результат. Вітаючи переможців, Євген Кулініч, генеральний директор мережі супермаркетів «Фуршет», наголосив на подальших спільних проектах з університетом, в які неодмінно будуть залучатися талановиті студенти КНТЕУ.

     Вітаємо переможців конкурсу! 

12.12.2014
adv
4303
остання редакція 12.12.2014
adv