logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Cтуденти ФТТП на екскурсії в ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет»

Загальна інформація

     10-11 грудня 2014 року відбулася екскурсія студентів 2, 4, 5 курсів ФТТП до ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет».

      Під час проведення екскурсії студентів ознайомили з політикою та напрямами роботи гіпермаркету «Ашан»: «Ашан-світ+Україна» та проектом «Молоде покоління Ашан».

     Студентам розповіли про історію створення та подальшого розвитку, організаційну структуру компанії та її підрозділів, базові принципи кадрової політики та місце в ній молодих випускників КНТЕУ.

     Студентів 4, 5 курсів, які будуть проходити виробничу комплексну практику, ознайомили з провідними практичними методами та специфікою приймання товарів, особливостями товарної викладки в гіпермаркетах, принципами управління товарними запасами на підприємствах торгівлі такого масштабу. Продемонстрували роботу усіх відділів гіпермаркету.

     Студенти 2 курсу, які будуть проходити товарознавчо-технологічну практику, відвідали також виробничі цехи м’ясного та рибного відділів, пекарню та відділ кулінарії.

     Під час екскурсії студенти зацікавились внутрішньою роботою даного гіпермаркету, ставили запитання, на які отримували вичерпні відповіді про роботу кожного відділу. Студенти  отримали задоволення від спілкування і багато цікавої та корисної інформації, що знадобиться у їх подальшій професійній діяльності.

11.12.2014
adv
2507
остання редакція 11.12.2014
adv