logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Броварська СЗОШ №10

Загальна інформація

Воркшоп «Недобросовісна реклама»

Команда: Стариш Михайло (ФЕМП 2 курс 16 група, член Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених), Гетманов Богдан (ФЕМП 2 курс 15 група, член Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених)

Порушення прав споживачів на сьогодні є звичним явищем. Наша необізнаність як покупців товарів йде лише на руку корисливим виробникам. Тому активістами Всеукраїнського руху “Молодь за права споживачів” 16 березня в рамках VII Консумерського фестивалю за сприяння управління освіти і науки Броварської міської ради, було проведено воркшоп на дуже актуальну тему – «Недобросовісна реклама». Перед усім було поставлено такі завдання: 

1. Зрозуміти що таке "недобросовісна реклама" і в чому її небезпека

2. Розглянути приклади такої реклами

3. Навчитися розпізнавати її, щоб не попадати «на гачок» виробника 

4. Запропонувати алгоритм дій у разі виявлення недобросовісної реклами 

Слухачами та активними учасниками обговорення цієї теми стали старшокласники Броварської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №10. Протягом всього воркшопу було продемонстровано яскраві приклади введення споживачів в оману внаслідок недобросовісної реклами: рекламні відеоролики, постери та інші фотоматеріали. Варто звернути увагу на те, що дана тема викликала в учнів неабиякий інтерес, оскільки вони, звісно, також є споживачами реклами і як виявилося вже не раз ставали жертвами недобросовісних рекламних звернень. 

Познайомившись детальніше з міжнародною практикою у боротьбі з такою рекламою, слухачі воркшопу запропонували власні ідеї для вирішення цієї проблеми вже на території нашої країни. Було чимало пропозицій, які заслуговують на увагу та реалізацію. 

Сподіваємося, що їх ентузіазм не зникне і в майбутньому вони долучаться до Консумерського фестивалю та будуть відстоювати свої права.

30.03.2015
knteu
2625
остання редакція 30.03.2015
knteu