logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Середня загальноосвітня школа I-III ступенів № 213

Загальна інформація

Майстер-клас «Жертва краси»

Команда: Мережко Ніна Василівна (завідувач кафедри товарознавства та експертизи непродовольчих товарів), Коломієць Тетяна Миколаївна (доцент кафедри товарознавства та експертизи непродовольчих товарів), Шульга Ольга (аспірант кафедри товарознавства та експертизи непродовольчих товарів), Комаха Володимир (аспірант кафедри товарознавства та експертизи непродовольчих товарів)

19 березня 2015 року в рамках VIІ Консумерського фестивалю за сприяння Деснянської районної в місті Києві державній адміністрації викладачами та аспірантами кафедри товарознавства та експертизи непродовольчих товарів факультету товарознавства і торговельного підприємництва було проведено тренінг «Жертва краси» в загальноосвітній школі № 213 міста Києва.

Під час проведення тренінгу було зроблено особливий акцент на якість та безпечність парфумерно-косметичної продукції, зокрема, надано характеристику основних видів компонентів, які можуть негативно впливати на здоров’я людини, що ними користується. Охарактеризовано методи фальсифікації косметичних товарів та  розглянуто ряд питань щодо виявлення підробок та недоброякісних парфумерно-косметичних товарів споживачами. Підкреслювалось, на що саме споживач має звертати увагу, обговорювалися вимоги до упаковки та особливості маркування, в т.ч. значення символів, що використовуються для позначення специфічних властивостей товару. Учні з допомогою доповідачів аналізували, яким чином можна виявити недобросовісно виготовлений товар, володіючи прослуханою інформацією. Були представлені цікаві факти про косметичні вироби, також велася дискусія у формі питання-відповідь на теми якості та безпечності парфумерно-косметичних товарів, їх асортименту, історичного розвитку косметичних виробів та трансформації в сучасні продукти, наприклад, від ефірних рослинних масел в часи Стародавнього Єгипту до сучасних парфумів.

Учні мали змогу поставити питання щодо захисту прав споживачів, особливостей навчання та вступної кампанії у Київському національному торговельно-економічному університеті.

30.03.2015
knteu
890
остання редакція 30.03.2015
knteu