logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Середня загальноосвітня школа I-III ступенів №212

Загальна інформація

Бліц-інфо «Споживай розумно»

Команда: Бондаренко Євгенія Віталіївна (доцент кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів), Хробатенко Олександра Віталіївна (асистент кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів)

17 березня 2015 року активісти Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів» в рамках VII Консумерськго фестивалю за сприяння Деснянської районної в місті Києві державній адміністрації провели бліц-інфо «Споживай розумно» для учнів старших класів Середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів №212

Головною метою лекції, що відбулась  було надання молоді інформації стосовно складу енергетичних напоїв, впливу на організм окремих їх компонентів, наслідків від неконтрольованого споживання та формування культури споживання.

Основні акценти було зроблено на те, що у разі об’єктивної необхідності споживання енергетичних напоїв обов’язково потрібно дотримуватись правил споживання, які забороняють:

1. Включати енергетичні напої до свого харчового раціону на постійній основі, а намагатися використовувати їх тільки при об’єктивній необхідності, у важливі періоди підвищеної фізичної або розумової діяльності.

2. Перевищувати рекомендовану виробником кількість споживання напою за добу, зазначену на маркуванні, зазвичай не більше 0,5 л; при перевищенні дозування може відбутися зворотній ефект – сонливість, млявість, тремтіння у руках, судоми та ін.

3. Поєднувати енергетичні та алкогольні напої – це може призвести до смерті.

Учні активно залучалися до дискусії щодо складу та асортименту енергетичних напоїв і після обговорень, грунтуючись на елементарних прикладах, дійшли висновку, що популярність даного товару полягає у дуже успішному маркетингу, а не на корисності та ефективності напою.

"Наша позиція, як споживачів, має бути в адекватній оцінці даного харчового продукту й дотримуванні здорового способу життя. І коли настане  об’єктивна необхідність у споживанні енергетичних напоїв – робити це відповідально та розуміючи наслідки", – наголошують активісти Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів».

30.03.2015
knteu
2661
остання редакція 30.03.2015
knteu