logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Спеціалізована середня школа №53 м.Київ

Загальна інформація

«Приманка для споживача»

Команда: Клюєва Н.С. (студентка ФЕМП, 5 курс, 16 група), Гончар М.О. (студентка ФЕМП, 5 курс, 16 група), Сухомлин В.О. (студент ФЕМП, 5 курс, 16 група)

Сьогодні нам випала можливість провести захід для  учнів 10-11 класів спеціалізованої школи № 53, який було приурочено до  «Всесвітнього дня прав споживачів». Темою нашої бесіди була «Приманка для споживача». Під час зустрічі ми обговорили методи впливу на покупців, які використовують торговельні мережі і як захистити «свій гаманець» від «приманок».

Чесно кажучи, ми навіть і  не очікували такого теплого прийому,  учні виявились не байдужими до цієї теми.  Вони приймали активну участь в обговорені, охоче відповідали на наші запитання та здивували нас кількістю власних питань та ідей з цього приводу. Було дуже приємно з усіма спілкуватися, сподіваємось на те, що і школярам сподобалось і той запал, який ми побачили в їх очах, не згасне і надалі.

Також, ми провели невеличке анкетування, яке пройшли 42 учні. За результатами, було виявлено, що більшість людей не помічає, як нас дурять у магазинах. Неодноразово спостерігаючи за тим, як нас обманюють, 61 % анкетованих продовжує купувати товари за акційною ціною, хоча 56% з них, не вважають, що ціну дійсно було знижено без вигоди для власників. Проте, слід зазначити, що молодь стурбована цими подіями, про це свідчать наступні результати. Так, 59 % завжди перевіряють правильність написання марки, 80% помічали, як само нас обманюють на касі та намагалися вирішити це питання, 71% перевіряє вагу вже розфасованих товарів,61% перевіряють ціну товару за цінником. Такі дані свідчать про те, що необхідно проводити такі заходи і надалі, споживач має бути обізнаним, знати свої права, не бути обманутим.

Ми маємо надію, що студенти КНТЕУ і надалі будуть приймати участь в консумерському фестивалі, адже це корисно, це цікаво, це важливо. Від нас залежить якість товарів та якість надання послуг! Тож, не будемо байдужими!

30.03.2015
knteu
2834
остання редакція 30.03.2015
knteu