logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Броварські ЗОШ 1, 3, 6, 9

Загальна інформація

«Тиждень консумерських знань» в рамках VII Консумерського фестивалю «Час діяти!»

Активну участь у проведенні «Тижня консумерських знань» взяли викладачі та студенти кафедри економічної теорії та конкурентної політики факультету економіки, менеджменту і права. Під керівництвом асистентів Рак Ю.А. та Лазебної І.В. було підготовлено і проведено 16 березня 2015 року чотири заходи у школах м. Бровари за сприяння управління освіти і науки Броварської міської ради.

Учні Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 мали змогу відвідати бліц-інфо «Як уникнути недобросовісної конкуренції». Прослухавши доповідь студентів Микитенко Ю. (5 курс, 20 гр.), Трандафилової К., Кусьо Б., Синиці А., Дудкиної Я. та Сітовської О. (3 курс, 25 гр.), вони ознайомилися з проявами недобросовісної конкуренції у вітчизняній практиці. Доповідачі проілюстрували упаковки продуктів, які є яскравими прикладами недобросовісної конкуренції та ознайомили учнів з адміністративним та судовим способами боротьби з нею.

Студенти Клименко Т. (5 курс, 20 гр.), Іваненко Н., Севастьянова А., Петрик Ю. та Бобко Ю. (3 курс, 25 гр.) завітали до Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3 для проведення бліц-інфо «Адвокатування конкуренції». Спочатку вони провели бесіду з учнями і довідалися, що останні знають про конкуренцію, її позитивні та негативні сторони для економіки країни. З’ясувавши важливість дотримання принципів добросовісної конкуренції, учні заслухали доповідь «Адвокатування конкуренції як суспільна необхідність» і активно взяли участь у вікторині.

У Броварській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №6 студенти Костенко А., Гуріна А., Батченко М. та Бур’ян А (4 курс, 16 гр.) провели воркшоп «Як «повернути» неякісну послугу». Спочатку вони коротко ознайомили слухачів із поняттям «консумеризму» та його історією. У своїй доповіді студенти розповіли, як споживач в нашій країні може захистити свої права. Слухачі отримали багато корисних порад. Разом з доповідачами вони взяли участь у безпосередньому обговоренні практичних ситуацій та задач (Case study).

Для проведення майстер-класу «Секрети успішної конкуренції серед абітурієнтів» студенти Білан А., Свистільник В. та Торб’як М. (5 курс, 20 гр.) відвідали Броварську загальноосвітню школу І-ІІІ ст. №9. Доповідачі розповіли про ситуацію на ринку послуг в Україні та напрями конкуренції у цій сфері. Вони розкрили таємниці успішної конкуренції серед абітурієнтів та провели тест на профорієнтацію серед школярів.

До проведення «Тижня консумерських знань» також долучилися викладачі кафедри міжнародної економіки. Доц. Головня Ю.І. та ас. Головачова О.С. для проведення бліц-інфо «Європейський Союз: мрія та реальність» завітали 16 березня 2015 року до Броварського навчально-виховного об’єднання. Доповідачі почали свій виступ з вправи «Що я знаю про Європейський Союз». Потім в межах доповіді «Україна-ЄС: напрями та перспективи співпраці» ознайомили слухачів з основними відомостями про ЄС, етапами його розширення, перевагами для громадян ЄС, а також умовами та орієнтирами Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Учні із задоволенням переглянули відео «Європа – це ідея» та взяли участь у вікторині «Наш дім – Європа».

30.03.2015
knteu
2103
остання редакція 30.03.2015
pavel