logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Броварська гімназія ім. Олійника, Київська гімназія №59 ім. Бойченка

Загальна інформація

Тренінг «Зупини синдром шопоголіка»

Команда: Онищенко Олександра (студентка 1 курсу 25 групи ФЕМП, член Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених), Бондаренко Аліна (студентка 1 курсу 25 групи ФЕМП, член Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених), Ємченко Анастасія (студентка 1 курсу 25 групи ФЕМП, член Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених), Пирлик Богдана (студентка 1 курсу 1 групи ФФБС 1-1, член Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених)

Проблема шопоголізму є дуже актуальною в наш час, адже вона набуває небувалих обертів не лише у світі, а й в Україні. Психологи стверджують, що шопоголізм - це хвороба. Активістами Наукового Товариства студентів і молодих вчених 16 березня в рамках VII Консумерського фестивалю було проведено тренінги в Броварській гімназії ім. Олійника за сприяння управління освіти і науки Броварської міської ради, та 17 березня в Київській гімназії №59 ім. Бойченка, в яких учні 8-11 класів дізнались про причини та наслідки оніоманії.*

Під час тренінгу було проведено опитування учнів на предмет шопоголізму. Нащастя шопоголіків серед них не виявлено, але в групі ризику може перебувати кожен. Учні отримали чимало позитивних емоцій та задоволення від перегляду роликів на дану тематику. Сподіваємося, що даний тренінг допоможе учням у майбутньому уникнути марнотратства.

*Примітка. Оніома́нія (від грецьких onios – для продажу і mania – безумство) — шкідлива звичка, неконтрольований потяг або постійна потреба до здійснення покупок, які в більшості випадків зовсім непотрібні

30.03.2015
knteu
1653
остання редакція 30.03.2015
knteu