logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Результати вузівської on-line олімпіади з дисципліни «Маркетингова товарна політика»

Загальна інформація

7 травня 2015 р. студенти 3 курсу ФЕМП спеціальності «Маркетинг» (групи 13,14,15,28) взяли участь у вузівській он-лайн олімпіаді з дисципліни «Маркетингова товарна політика».

Сучасний модуль онлайн-тестування дозволив студентам взяти участь в олімпіаді під час занять або позааудиторно.

Протягом 70 хвилин студенти давали відповіді на 70 тестових запитань. По закінченню олімпіади студенти автоматично отримали оцінку, яка у відкритому доступі знаходиться на сторінці курсу дистанційної платформи КНТЕУ.

Результати олімпіади:

І місце  – Подвойська Влада Віталіївна, студентка 13 групи ФЕМП.

ІІ місце –  Литвин Наталія Петрівна, студентка 14 групи ФЕМП.

ІІІ місце – Бабак Анна Олександрівна, студентка 13 групи ФЕМП.

ІІІ місце – Мордас Віта Петрівна, студентка 14 групи ФЕМП.

06.05.2015
adv
1977
остання редакція 08.05.2015
adv