Квест: «Хімія харчових продуктів. Здорова їжа, здоровий спосіб життя»
Загальна інформація
21 травня 2015 року в рамках впровадження білінгвального навчання з використанням англомовних навчальних посібників, відбувся квест «Хімія харчових продуктів. Здорова їжа, здоровий спосіб життя» (Quest Chemisry of Food Products. Healthy food, healthy lifestyle).
Модератор: старший викладач кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів Чикун Надія Юріївна
Науковий консультант: доцент, к.х.н. Пасальський Богдан Кирилович
Учасники: активісти студентського наукового товариства «Хіміки КНТЕУ», студенти 1 курсу 2-7 групи ФТТП, 1 курс 6 група ФРГТБ;
Присутні:
- Декан ФТТП к.х.н., доцент Осика Віктор Анатолійович,
- зав. кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів д.т.н., професор Белінська Світлана Омелянівна,
- к.т.н., доцент кафедри товарознавства та експертизи непродовольчих товарів Глушкова Тетяна Геннадіївна.
Відповідальна за організацію та проведення від СНТ «Хіміки КНТЕУ» Мельник Софія, ФТТП, 2 курс, 3 група.
Девіз: Допомагаємо ефективно навчатися.
Мета проведення квесту:
- активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів;
- формування стійкого інтересу до вивчення хімічних дисциплін;
- розвиток універсальних форм розумової діяльності студентів в контексті вивчення хімії (пошук інформації, аналіз, синтез, індукція, систематизація, порівняння, логічні висновки);
- поєднання новітніх та традиційних дидактичних засобів навчання;
- формування здорового способу життя студентської молоді як потреби через знання хімічних дисциплін.
Контент заходу:
- актуальність вивчення хімічного складу харчових продуктів;
- порівняння хімічного складу харчових продуктів;
- фізико-хімічні методи їх дослідження для оцінки якості та безпечності;
- вибір продуктів для здорового харчування;
- здоровий спосіб життя.
В проведені заходу взяли участь активісти з презентаціями, всі присутні були залучені до конкурсів. Такий інноваційний підхід до актуалізації вже набутих знань та формування стійкого інтересу до поглибленого вивчення навчальних дисциплін є своєчасним. Впровадження інтерактивних методів навчання, в тому числі квесту, сприяє створенню умов для реалізації творчого потенціалу студента як суб’єкта навчального процесу у відповідності до парадигми особистісно-орієнтованої освіти.