logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фахівці медіаринку поділились досвідом зі студентами кафедри маркетингу та реклами

Загальна інформація

8 та 15 травня 2015 року, в рамках проходження навчальної практики, студенти напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали телеканал новин «24»  та  редакцію українського  журналу «Pink».

Команда телеканалу гостинно прийняла  студентів та ознайомила з процесом створення телевізійного продукту. Майбутні спеціалісти мали змогу побувати  в студії під час прямого ефіру та прослідкувати за злагодженою роботою всіх відділів. На всі питання студентів відповіла редактор каналу Марія Бірюкова.

Багато вражень та корисної інформації отримали студенти від зустрічі з колективом редакції журналу «Pink». Команда професіоналів з радістю поділилася своїм досвідом та порадами щодо опанування майбутньої професії. Після екскурсу в історію журналу студенти мали можливість задати питання шеф-редактору Ульяні Бойко, а також її заступнику Яні Метьолкіній, які надихнули та творчо зарядили студентів своєю невгамовною працьовитістю, активністю та творчим підходом до справи.

Такі професійно-творчі  зустрічі є важливими для студентів, адже дозволяють  усвідомити свою майбутню професію та її переваги.

15.05.2015
adv
1744
остання редакція 22.05.2015
adv