logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ТОП-менеджер дослідного агентства UMG International ділилася досвідом зі студентами КНТЕУ

Загальна інформація

22 травня 2015 року відбулася відкрита лекція заступника директора UMG International Наталії Бухалової на тему «Національні особливості вітчизняного споживача».

Відкрита лекція відбулася за ініціативи кафедри маркетингу та реклами. На заході були присутні понад 100 студентів 1–5 курсів спеціальностей «Маркетинг», «Реклама і зв’язки з громадськістю», а також представники Інституту вищої кваліфікації та викладачі КНТЕУ. Модератором зустрічі виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ професор Євген Ромат.

UMG International – одне з найбільших в Україні дослідних агентств, є організатором маркетингово-дослідної конференції ReMark. Зокрема, Наталія Бухалова має 18 років досвіду роботи у сфері маркетингових досліджень.

Наталія Бухалова розповіла про те, як проходять якісні дослідження у сфері маркетингу, про нові тренди та виявлені ніші на ринку України, обговорила зі студентами поняття комунікації, інсайту, компенсаторики, соціальної відповідальності, «smart buying» у сфері маркетингу.

Основою відкритої лекції стали найпізніші маркетингові дослідження  агентства, що були спрямовані на з’ясування того, чи змінився український споживач  протягом останнього часу, як змінилися його цінності та спосіб життя. Дослідницький проект вивчав українців у двох площинах: як патріотів та як споживачів. За результатами дослідження виявилося, що патріот України сьогодні – це людина, яка активно висловлює свою точку зору, цікавиться історією України, не збирається міняти українське громадянство, дотримується державних законів, допомагає іншим людям. Українець-споживач же сьогодні – це оптимістичний реаліст, який цінує безпеку, якість, раціонально використовує ресурси води та електроенергії, перейшов на споживання продукції національного виробництва.

Відкрита лекція супроводжувалася запитаннями та коментарями від аудиторії.

Наталія Бухалова висловила свою прихильність до студентів, зазначивши, що нинішні студенти – це цілісні та цілеспрямовані особистості.

Спілкування з гостею завершилося гучними оплесками від слухачів та колективним селфі.

22.05.2015
adv
2589
остання редакція 08.09.2015
adv