logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти ФРГТБ КНТЕУ долучилися до важливої справи – формування туристичного бренду міста

Загальна інформація

Cтуденти 3 курсу факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу з 25 по 30 травня 2015 року під керівництвом викладачів кафедри туризму та рекреації і кафедри готельно-ресторанного бізнесу провели опитування туристів міста Києва.

Управління туризму Департаменту економіки та інвестицій (Київської міської державної адміністрації) у співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ та Київським національним торговельно-економічним університетом провело соціологічне опитування серед туристів та гостей міста Києва з метою отримання важливої інформації, яка буде використана, щоб зробити наше місто більш привабливим для мандрівників з усього світу.

Опитування проходило у понад 20 локаціях міста:

  • аеропорти: МА «Бориспіль» та «Київ» (Жуляни);
  • готелі: «Либідь», «Інтерконтиненталь», «Дніпро», «Україна», «Прем’єр – Палац», «Radisson Blu Hotel», «Holiday Inn»;
  • туристичні об’єкти: Центральний залізничний вокзал, «Музей води», Майдан Незалежності, вул. Хрещатик, Контрактова площа, Михайлівський собор, Софія Київська, Києво-Печерська Лавра та ін.

     Студенти факультету  ресторанно-готельного та туристичного бізнесу КНТЕУ долучилися до безперечно важливої справи – формування сильного туристичного бренду міста, яке не можливо без грунтовних наукових досліджень.

30.05.2015
adv
2392
остання редакція 03.06.2015
adv