Студенти ФРГТБ КНТЕУ долучилися до важливої справи – формування туристичного бренду міста
Загальна інформація
Cтуденти 3 курсу факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу з 25 по 30 травня 2015 року під керівництвом викладачів кафедри туризму та рекреації і кафедри готельно-ресторанного бізнесу провели опитування туристів міста Києва.
Управління туризму Департаменту економіки та інвестицій (Київської міської державної адміністрації) у співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ та Київським національним торговельно-економічним університетом провело соціологічне опитування серед туристів та гостей міста Києва з метою отримання важливої інформації, яка буде використана, щоб зробити наше місто більш привабливим для мандрівників з усього світу.
Опитування проходило у понад 20 локаціях міста:
- аеропорти: МА «Бориспіль» та «Київ» (Жуляни);
- готелі: «Либідь», «Інтерконтиненталь», «Дніпро», «Україна», «Прем’єр – Палац», «Radisson Blu Hotel», «Holiday Inn»;
- туристичні об’єкти: Центральний залізничний вокзал, «Музей води», Майдан Незалежності, вул. Хрещатик, Контрактова площа, Михайлівський собор, Софія Київська, Києво-Печерська Лавра та ін.
Студенти факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу КНТЕУ долучилися до безперечно важливої справи – формування сильного туристичного бренду міста, яке не можливо без грунтовних наукових досліджень.