logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

З липня на офіційному сайті КНТЕУ розпочав роботу чат для спілкування в режимі питання-відповідь

Загальна інформація

На сайті КНТЕУ вперше серед ВНЗ України у тестовому режимі запрацював новий сервіс, який допоможе абітурієнтам отримувати оперативну інформацію про вступну кампанію-2015.

Зайшовши на сторінку knteu.kiev.ua зверніть увагу на діалогове вікно у правій частині сайту.

 

Через діалогове вікно користувач може поставити питання та отримати необхідну інформацію  у режимі реального часу.

Перевагою нового сервісу є те, що абітурієнтам не потрібно очікувати на телефонній лінії, доки звільниться оператор. Відповіді на питання, які задають абітурієнти обробляються програмно ("роботом") за спеціальним алгоритмом і видається релевантна відповідь. Якщо ж питання потребує більш детального вивчення, користувачу рекомендують оформити звернення у розділі "Зворотній зв'язок". У цьому випадку, відповідь прийде на вказану користувачем електронну адресу або йому зателефонують. 

Нагадуємо, що поки що сервіс працює у тестовому режимі до усунення усіх зауважень.

Дякуємо за розуміння!

Якщо у Вас виникли пропозиції щодо роботи чату надсилайте їх на адресу adv@knteu.kiev.ua

За інформацією відділу маркетингу і зв'язків з громадськістю 

07.07.2015
adv
3250
остання редакція 07.07.2015
knteu