logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Ефективні форми та засоби комунікацій: тема виступу прес-секретаря Групи компаній «Фокстрот» Белецької А.В.

Загальна інформація

         18 вересня 2015 року відбулась відкрита лекція в рамках навчального проекту "Майстерня професійного зростання" прес-секретаря Групи компаній «Фокстрот. Техніка для дому» Белецької Алевтини Володимирівни на тему "Ефективні форми, технології та засоби комунікаційного впливу на сучасному етапі розвитку реклами та PR".

         На зустрічі були присутні студенти і викладачі кафедри маркетингу та реклами, які жваво реагували на нові комунікаційні інструменти та технології, про які йшла мова в лекції.

18.09.2015
adv
3184
остання редакція 05.02.2016
knteu