Workshop для рекламістів: Академія веселих наук «Дивоїжа» від супермаркетів Сільпо
Загальна інформація
1 квітня 2016 року для студентів спеціальності «Журналістика» та «Маркетинг» було проведено workshop на тему: «Масштабний національний проект: Академія веселих наук «Дивоїжа» від супермаркетів Сільпо».
Т’ютором виступив проджект-менеджер маркетингового холдингу «OSD Group» Усова Ганна.
Організатором зустрічі стала кафедра маркетингу та реклами КНТЕУ.
Ціль заходу: надати інформацію про соціальний проект "Академія веселих наук «Дивоїжа»", яка проходить в супермаркетах Сільпо у різних містах України, показати як працює цій проект, ознайомити з майстер-класами, експериментами на Youtube-каналі «Дивоїжа», представити наочно елементи створення бренд-буку та керівництва до нього.
«Професор Молекула зі своєю командою подорожує Україною, щоб довести школярикам, що вчитися – це цікаво!»