logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Workshop для рекламістів: Академія веселих наук «Дивоїжа» від супермаркетів Сільпо

Загальна інформація

1 квітня 2016 року для студентів спеціальності «Журналістика» та «Маркетинг» було  проведено workshop на тему: «Масштабний національний проект: Академія веселих наук «Дивоїжа» від супермаркетів Сільпо».

Т’ютором виступив проджект-менеджер маркетингового холдингу «OSD Group»  Усова Ганна.

Організатором зустрічі стала кафедра маркетингу та реклами КНТЕУ.

Ціль заходу: надати інформацію про соціальний проект "Академія веселих наук «Дивоїжа»", яка проходить в супермаркетах Сільпо  у різних містах України, показати як працює цій проект, ознайомити з майстер-класами, експериментами  на Youtube-каналі «Дивоїжа», представити наочно елементи створення бренд-буку та керівництва до нього.

«Професор Молекула зі своєю командою подорожує Україною, щоб довести школярикам, що вчитися – це цікаво!» 

01.04.2016
adv
2397
остання редакція 28.11.2016
redactor