Лекція "Управління організаційними комунікаціями в рітейлі та їх удосконалення"
Загальна інформація
7 квітня 2017 року за сприянням кафедри менеджменту для студентів 2 курсу ФЕМП галузі знань «Управління та адміністрування» спеціальності “Менеджмент” відбулася лекція з Каріною Голубничою на тему «Управління організаційними комунікаціями в рітейлі та їх удосконалення». Тема лекції була присвячена проблематиці комунікаційного процесу, особливостям роботи підприємства з клієнтами.
В ході бесіди Каріна поділилася зі студентами власним досвідом як від студентки пройти шлях до управляючої магазином. Акцентувала увагу на необхідності отримання теоретичних та практичних навичок в університеті, а також на вмінні вчитися комунікаційному процесу. Вдало було відмічено роль комунікаційного процесу в процесі проходження співбесіди при працевлаштуванні, а також при проведенні презентацій і ділових переговорів. Не один раз практик наголошувала на вмінні працювати в команді та вмінні дотримуватися головних професійних і особистісних якостей менеджера.
Наприкінці презентації Каріна Голубнича надала відповіді на всі питання студентської аудиторії, що в цілому мали практичний характер: щодо особливостей роботи з персоналом. Студенти отримали корисну інформацію та відповіді на всі поставлені ними запитання. Наприкінці лекції студенти подякували лектору та висловили бажання щодо наступних зустрічей та обміну цікавою інформацією.