logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція Євгена Семехіна: "Закони комунікації в нейромаркетингу"

Загальна інформація

17 жовтня 2017 року в Київському національному торговельно-економічному університеті за сприянням кафедри маркетингу та реклами в рамках дисципліни "Фірмовий стиль" доцентом Файвішенко Д.С. було організовано лекцію Євгена Семехіна, керуючого партнера в Україні Агентства прикладного нейромаркетингу AGNY на тему «Закони комунікації в нейромаркетингу».

На лекції говорили про те, що Людина мислить ірраціонально, про вплив шрифту на сприйняття споживачем бренду, про прийоми та секрети, що підштовхують до несвідомої покупки, про "фішки", що підсилюють конкурентоспроможність студентів спеціальності «Маркетинг» тощо.

17.10.2017
adv
2100
остання редакція 07.02.2018
456287