Розвиток мережі продовольчих магазинів у межах пішохідної досяжності м. Києва
Загальна інформація
09.04.08р. у КНТЕУ відбувся
науково-практичний семінар "Розвиток мережі продовольчих магазинів
у межах пішохідної досяжності м. Києва".
Учасниками семінару були науковці КНТЕУ, керівники
Головного управління з питань торгівлі та побуту КМДА, заступники
голів районних у м. Києві державних адміністрацій, що вивчають
питання споживчого ринку та торгівлі, начальники управлінь
(відділів) торгівлі районних у м. Києві державних
адміністрацій.
Кафедра маркетингу та реклами КНТЕУ здійснювала дослідження
проблеми розвитку мережі продовольчих магазинів у межах пішохідної
досяжності м. Києва. Підсумком цієї роботи є оприлюднені на
семінарі науково-методичні рекомендації щодо розвитку мережі
продовольчих магазинів. Професор кафедри к.е.н. Н.О.Голошубова
доповіла про методику визначення потреби у відкритті нових
магазинів за формою товарної спеціалізації і розмірами торговельної
площі.
З доповідями виступили:
Пілявоз Василь Петрович - заступник начальника Головного управління
з питань торгівлі та побуту КМДА: "Розвиток торгівлі у м. Києві:
проблеми, тенденції, перспективи".
Голошубова Ніна Олександрівна - кандидат економічних наук, професор
кафедри маркетингу та реклами: "Методичні підходи щодо визначення
потреби у продовольчих магазинах та їх розміщення по районах м.
Києва".
На запитання практиків обґрунтовано відповідала завідувач кафедри
маркетингу та реклами Ортинська Валентина Василівна.
Учасники семінару з цікавістю сприйняли доповіді,
висловили позитивну оцінку співпраці вчених з практиками та взяли
участь у загальній дискусії з проблем організації та розвитку
торгівлі у м. Києві.