Практична конференція «Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу»
Загальна інформація
На базі факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ 12-13 березня 2019 року була проведена міжнародна студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу».
Учасників конференції привітали:
- доктор технічних наук, професор, перший проректор з науково-педагогічної роботи Н. В. Притульська;
- доктор технічних наук, доцент, декан факультету торгівлі та маркетингу В. А. Осика.
Під час пленарного та на засіданнях 25 секцій заслухано 548 доповідей, зокрема 185 стендових.
У роботі конференції взяли участь:
- 515 студентів факультету торгівлі та маркетингу;
- 16 студентів факультету економіки, менеджменту і психології;
- 2 студенти факультету ресторанного-готельного та туристичного бізнесу;
- 10 студентів із Торговельно-економічного коледжу КНТЕУ;
- 1 студентка з Мюнхенського технічного університету, Німеччина;
- 1 студент із Національного університету харчових технологій;
- 1 студентка з Європейського університету, Молдова;
- 1 студент із Міжнародного незалежного університету, Молдова;
- 1 студентка з Білоруського державного університету транспорту;
- 1 студентка з Академії вищої школи бізнесу, Польща.
Робота в секціях здійснювалася за такими напрямами:
- Кваліметрія споживчих товарів
- Порівняльні тестування товарів та послуг
- Безпечність та якість харчових продуктів
- Ринок харчових продуктів в умовах глобалізації
- Фальсифікація харчових продуктів: методи ідентифікації та засоби виявлення
- Споживні властивості харчових продуктів
- Харчова мікробіологія
- Instrumental methods in food analysis (Інструментальні методи в аналізі харчових продуктів)
- Food chemistry experiments (Експерименти в харчовій хімії)
- Ринкові дослідження
- Товарознавча оцінка непродовольчих товарів
- Якість та конкурентоспроможність непродовольчих товарів на ринку України
- Митна експертиза товарів
- Митні процедури під час переміщення товарів
- Товарознавчі аспекти ринку зброї в Україні
- Товарознавча характеристика транспортних засобів та паливних матеріалів
- Пакувальні матеріали і тара в Україні та світі
- Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: сучасні трансформаційні процеси в Україні
- Новітні моделі та інструментарій організації торговельних процесів
- Ефективні методи забезпечення конкурентних переваг підприємства
- E-COMMERCE в епоху цифрової економіки
- Маркетингова діяльність підприємств
- Рекламний бізнес в Україні
- Бренд-менеджмент
- Журналістика і реклама: вектори взаємодії
Під час другого пленарного засідання було нагороджено переможців.
Дипломи І ступеня отримали 30 учасників конференції.
Дипломи ІІ ступеня – 25 учасників.
Дипломи ІІІ ступеня – 25 учасників.
Дякуємо за участь! Бажаємо подальших звершень!