logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Практична конференція «Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу»

Загальна інформація

На базі факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ 12-13 березня 2019 року була проведена міжнародна студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу».

Учасників конференції привітали:

  • доктор технічних наук, професор, перший проректор з науково-педагогічної роботи Н. В. Притульська;
  • доктор технічних наук, доцент, декан факультету торгівлі та маркетингу В. А. Осика.

Під час пленарного та на засіданнях 25 секцій заслухано 548 доповідей, зокрема 185 стендових.

У роботі конференції взяли участь:

  • 515 студентів факультету торгівлі та маркетингу;
  • 16 студентів факультету економіки, менеджменту і психології;
  • 2 студенти факультету ресторанного-готельного та туристичного бізнесу;
  • 10 студентів із Торговельно-економічного коледжу КНТЕУ;
  • 1 студентка з Мюнхенського технічного університету, Німеччина;
  • 1 студент із Національного університету харчових технологій;
  • 1 студентка з Європейського університету, Молдова;
  • 1 студент із Міжнародного незалежного університету, Молдова;
  • 1 студентка з Білоруського державного університету транспорту;
  • 1 студентка з Академії вищої школи бізнесу, Польща.

Робота в секціях здійснювалася за такими напрямами:

  • Кваліметрія споживчих товарів
  • Порівняльні тестування товарів та послуг
  • Безпечність та якість харчових продуктів
  • Ринок харчових продуктів в умовах глобалізації
  • Фальсифікація харчових продуктів: методи ідентифікації та засоби виявлення
  • Споживні властивості харчових продуктів
  • Харчова мікробіологія
  • Instrumental methods in food analysis (Інструментальні методи в аналізі харчових продуктів)
  • Food chemistry experiments (Експерименти в харчовій хімії)
  • Ринкові дослідження
  • Товарознавча оцінка непродовольчих товарів
  • Якість та конкурентоспроможність непродовольчих товарів на ринку України
  • Митна експертиза товарів
  • Митні процедури під час переміщення товарів
  • Товарознавчі аспекти ринку зброї в Україні
  • Товарознавча характеристика транспортних засобів та паливних матеріалів
  • Пакувальні матеріали і тара в Україні та світі
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: сучасні трансформаційні процеси в Україні
  • Новітні моделі та інструментарій організації торговельних процесів
  • Ефективні методи забезпечення конкурентних переваг підприємства
  • E-COMMERCE в епоху цифрової економіки
  • Маркетингова діяльність підприємств
  • Рекламний бізнес в Україні
  • Бренд-менеджмент
  • Журналістика і реклама: вектори взаємодії

Під час другого пленарного засідання було нагороджено переможців.

Дипломи І ступеня отримали 30 учасників конференції.

Дипломи ІІ ступеня – 25 учасників.

Дипломи ІІІ ступеня – 25 учасників.

Дякуємо за участь! Бажаємо подальших звершень!

13.03.2019
42265
1056
остання редакція 14.03.2019
Vega