ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації»
Загальна інформація
На онлайн-платформі Київського національного торговельно-економічного університету за підтримки факультету торгівлі та маркетингу 29 травня 2019 року відбулась ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації».
У роботі конференції взяли учать близько 100 науковців, студентів та представників таких вітчизняних установ:
- Київський національний торговельно-економічний університет;
- Вінницький торговельно-економічний інститут;
- Вінницький національний технічний університет;
- Український державний хіміко-технологічний університет;
- Чернігівський національний технологічний університет;
- Київський національний університет технологій та дизайну;
- Національний авіаційний університет;
- Державний університет інфраструктури і технологій;
- Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;
- Донецький державний університет управління, м. Маріуполь;
- Національного університету харчових технологій;
- Полтавський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України;
- ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л. І. Медведя МОЗ України»;
- Асоціація транспортно-експедиторських і логістичних організацій України «Укрзовніштранс».
Також були представлені зарубіжні освітні, урядові установи та бізнес-структури:
- Молдовський державний Університет (USM), Молдова;
- підприємство Riolitsistem, Молдова;
- Шешувська Політехніка, Польща;
- Міжнародна громадська організація «Антропос—Для дітей цього світу»;
- ТОВ Перше акціонерне товариство консультантів з фінансових питань та капіталу, Мюнхен, Німеччина;
- Економічний університет, Братислава, Словацька республіка;
- Університет економіки, Варна, Болгарія;
- Королівський технологічний інститут, Стокгольм, Швеція;
- Міська рада, м. Кобулеті, Грузія.
Інтернет-конференція проходила у форматі дискусійних платформ за такими тематичними напрямами:
- торговельне підприємництво та логістика: стратегії та технології;
- маркетингова інноваційна діяльність підприємств торгівлі;
- захист прав споживачів;
- наукове та практичне товарознавство: дослідження та інновації;
- митне регулювання в Україні;
- управління безпечністю та якістю товарів і послуг.
Матеріали були представлені українською та англійською мовами в авторській редакції.