logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації»

Загальна інформація

На онлайн-платформі Київського національного торговельно-економічного університету за підтримки факультету торгівлі та маркетингу 29 травня 2019 року відбулась ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації».

У роботі конференції взяли учать близько 100 науковців, студентів та представників таких вітчизняних установ:

  • Київський національний торговельно-економічний університет;
  • Вінницький торговельно-економічний інститут;
  • Вінницький національний технічний університет;
  • Український державний хіміко-технологічний університет;
  • Чернігівський національний технологічний університет;
  • Київський національний університет технологій та дизайну;
  • Національний авіаційний університет;
  • Державний університет інфраструктури і технологій;
  • Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;
  • Донецький державний університет управління, м. Маріуполь;
  • Національного університету харчових технологій;
  • Полтавський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України;
  • ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л. І. Медведя МОЗ України»;
  • Асоціація транспортно-експедиторських і логістичних організацій України «Укрзовніштранс».

Також були представлені зарубіжні освітні, урядові установи та бізнес-структури:

  • Молдовський державний Університет (USM), Молдова;
  • підприємство Riolitsistem, Молдова;
  • Шешувська Політехніка, Польща;
  • Міжнародна громадська організація «Антропос—Для дітей цього світу»;
  • ТОВ Перше акціонерне товариство консультантів з фінансових питань та капіталу, Мюнхен, Німеччина;
  • Економічний університет, Братислава, Словацька республіка;
  • Університет економіки, Варна, Болгарія;
  • Королівський технологічний інститут, Стокгольм, Швеція;
  •  Міська рада, м. Кобулеті, Грузія.

Інтернет-конференція проходила у форматі дискусійних платформ за такими тематичними напрямами:

  • торговельне підприємництво та логістика: стратегії та технології;
  • маркетингова інноваційна діяльність підприємств торгівлі;
  • захист прав споживачів;
  • наукове та практичне товарознавство: дослідження та інновації;
  • митне регулювання в Україні;
  • управління безпечністю та якістю товарів і послуг.

Матеріали були представлені українською та англійською мовами в авторській редакції.

29.05.2019
42265
329
остання редакція 10.06.2019
Vega