logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Перший майстер-клас проєкту "Business2Students" від Володимира Дегтярьова

Загальна інформація

18 вересня 2019 р. відбувся перший у цьому сезоні майстер-клас проєкту "Business2Students by Watsons", спікером якого був Володимир Дегтярьов, співвласник та CEO PR-агентства "Newsfront", PR-фахівець із 18-річним досвідом роботи та автор курсу "Бренд особи". Тема обговорення – "Бренд компанії та бренд людини: чому один неможливий без іншого".
Модератором майстер-класу традиційно виступила Наталія Дмитренко.

Перший проректор Наталія Володимирівна Притульська, відкриваючи  зустріч, зазначила, що сьомий сезон проєкту В2S стане особливо цікавим, завдячуючи організаторам, і щодо тематики, і щодо креативності запрошених спікерів.

Після привітання та знайомства з аудиторією пан Володимир розпочав захоплюючий діалог з учасниками та розповів про основні елементи бренду особи, визначив труднощі та бар'єри побудови такого бренду і дав поради щодо їх подолання.

Після доповіді слухачі ставили спікеру запитання стосовно його професійної діяльності, особливостей ринку PR-послуг та "лайфхаків", які допоможуть побудувати бренд особи.
Чотири особи, які поставили найцікавіші запитання, отримали приз від партнерів проєкту: білети на GET BUSINESS FESTIVAL. 

І студенти, і спікер отримали велике задоволення від знайомства і зустрічі, тому для обговорення цікавих тем було виділено додатковий час після майстер-класу.

Відповідаючи на одне із запитань, пан Володимир зазначив: "На ринку PR-послуг конкуренція за співробітників більша, ніж за клієнтів", - чим ще раз підтвердив актуальність професії піарника та теми осіннього сезону.

Слідкуйте за анонсами на сайті КНТЕУ і на сторінці "Business2Students" у  Facebook,  та приєднуйтесь до проєкту на наступному майстер-класі, який Олена Обухівська, менеджер з комунікацій "Arricano", проведе вже 2 жовтня. 

18.09.2019
43220
1478
остання редакція 02.10.2019
42265