ZOOM-конференція «Офлайн-маркетинг - ключ до успіху в бізнесі?» від Advance Finance Alliance – AFA
Загальна інформація
До Дня маркетолога та рекламіста у рамках проведення Днів торгівлі за ініціативою кафедри журналістики та реклами, за сприянням ТРОС, РСС ФТМ Київського національного торговельно-економічного університету 29 жовтня 2020 року відбулася ZOOM-лекція на тему «Офлайн-маркетинг - ключ до успіху в бізнесі?» від "Advance Finance Alliance" (AFA), компанії, яка понад 10 років займається Р2Р фінансуванням та управлінням капіталу в Україні.
Василь Прус, спеціаліст з маркетингових комунікацій, стратегічного розвитку бізнесу в «Live»-форматі, поділився практичним досвідом успіху компанії та порушив питання:
- Чому неможливо зараз побудувати інтернет-імперію?
- Чому саме інструменти офлайн передають емоції, унікальний досвід та жвавість спілкування?
- Хто і чому захоче дати вам гроші для розвитку бізнесу і до чого тут еволюція?
- «Соціальна валюта» і чому ми ще платимо за PR?
- Як стартапу знайти перших 10 клієнтів, які приведуть їм ще 1000?
У рамках конференції 100 студентів різних факультетів КНТЕУ отримали унікальний контент: в умовах пандемії дуже ціниться емоційне наповнення, жваве спілкування, підтримка, генерація позитивної інформації та обмін почуттів й енергії, підкреслено роль сторітелінгу, надано пріоритет інструментам офлайн-маркетингу.
Особлива подяка від компанії "Advance Finance Alliance" (AFA) та спікера Київському національному торговельно-економічному університету, найкращим представникам студентства: Максиму Белінському, Анастасії Черневій, керівнику ТРОС КНТЕУ Діані Файвішенко за організацію зустрічі та Ользі Юсуповій за інформаційну підтримку, а також студентам, які приєднались до конференції.
Посилання на сайт компанії — https://www.afa.com.ua.
Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень.
Приєднуйся і дій!