Медіація у споживчих спорах. Вікно можливостей
Загальна інформація
Про медіацію як позасудовий спосіб вирішення спорів говорять все частіше, але зрозуміти цю процедуру із книжок та публікацій важко.
З нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів освітньо-консультативний центр медіації «Партнер-Pro» провів та відзняв симуляцію медіаційної процедури вирішення споживчого спору:
Автор сценарію: Олена Можайкіна, координатор освітньо-консультативного центру медіації «Пратнер-Pro», канд.психол.наук, доцент кафедри міжнародного, цивільного та комерційного права, адвокат, медіатор.
Ролі виконали:
- Споживачка: Юлія Тищенко, канд.юрид.наук, доцент кафедри міжнародного, цивільного та комерційного права;
- Власник підприємства: Олексій Корольков, викладач кафедри міжнародного, цивільного та комерційного права;
- Медіатор: Олена Можайкіна.
Локація: Mediation room в Phigital HUB, Корпус Л, КНТЕУ.
Відео висвітлює особливості роботи та професіоналізм медіатора, структурованість процедури, відмінність початкових позицій сторін конфлікту від їх істинних інтересів, які й допомогли знайти шлях вирішення проблеми.
Визнаними перевагами медіації в порівнянні із судовим процесом є: економія часових та фінансових ресурсів, вироблення й ухвалення рішення самими сторонами конфлікту, конфіденційність, гнучкість проведення, збереження репутації, а також забезпечення порозуміння між сторонами та емоційне розвантаження.
Вирішуйте спори мирно, ефективно та конструктивно.
Професійні медіатори освітньо-консультативного центру медіації «Партнер-Pro» завжди раді вам у цьому допомогти (м. Київ, вул. Кіото, 23, КНТЕУ (Корпус Л), Mediationhub, o.mozhajkina@knute.edu.ua).