logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Щоденник «KNUTE Career Week-2021». День четвертий

Загальна інформація

В рамках «KNUTE Career Week-2021» 8 квітня стейкголдери з бізнесу продовжили ділитися досвідом із здобувачами вищої освіти.

Цього дня відбувся вебінар «Доставка товарів у період карантинів. Побудова доставки з «нуля» на якому керівник департаменту транспорту доставки ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»  Кобець Ігор, поділився досвідом створення служби доставки з «нуля» та в короткі терміни. Спікер охарактеризував види доставки та розповів про тонкощі експрес-доставки. Майбутні фахівці з логістики дізнались, що  кур’єри «смаковершники» крім доставки товарів доставляють емоції та користуються великою довірою споживачів. Пан Ігор запропонував випускникам розпочинати свою кар’єру в «СІЛЬПО-ФУД».

Під час майстер-класу «METRO – просто «старт» чи бери вище» МЕTRO Cash&Carry Україна», який проводив провідний фахівець з розвитку персоналу Ярослав Герасименко, здобувачі ознайомилися з історією створення, принципами ведення бізнесу та особливостями підбору персоналу  компанії. Спікер запропонував учасникам зустрічі долучатись до  програм стажування, щоб навчатись у досвідчених наставників та вирішувати амбітні бізнес-задачі.  Випускників пан Ярослав запросив на роботу до найкращого міжнародного бізнес-середовища.

На лекції «Nestle Україна» «Міжнародний аспект у торгових переговорах з міжнародними корпораціями в рітейлі», головний менеджер з розвитку клієнтів, випускниця КНТЕУ  Інна Перебийніс розкрила поняття рітейлових корпорацій, міжнародних рітейлів, наголосила на важливих аспектах, які слід враховувати при вибудові співпраці з ними.

На прикладі співробітництва з міжнародними та вітчизняними компаніями: Ашан, Метро, Сільпо, АТБ пані Інна розповіла про маркетингову стратегію, яка впливає на успіх компанії.

Здобувачі цікавилися тим, як розпочати кар’єру в міжнародній компанії.

Аліна Шпак та Андрій Хватов презентували технологічну компанію «Datarobot», офіси якої знаходяться в містах Нью-Йорку, Лондоні, Києві, Сінгапурі, Токіо та Сіднеї. Здобувачі дізналися, що за підтримки видатних венчурних інвесторів, таких як NEA, Atlas Ventures та TechStars, «Datarobot»  розробила передову автоматизовану платформу машинного навчання. 1200 осіб, які працюють у Datarobot є професіоналами у машинному навчанні, аналітиці великих даних, ділових операціях та різних технологіях, що забезпечують управління даними.

Анна Хмеловська, менеджер з персоналу  наголосила, що компанія шукає найкращі таланти у програмуванні та бізнесі, повідомила що згодом будуть відкриті вакансії інтернів.

Здобувачі ставили багато професійних запитань та особливо переймалися етикою штучного інтелекту.

Дякуємо всім учасникам «KNUTE Career Week-2021»!

08.04.2021
433884
5210
остання редакція 22.07.2021
43630