Соціальні мережі як засіб комунікацій в бізнесі: нетворкінг Інари Мірзазаде
Загальна інформація
У сучасному світі зросла популярність соціальних мереж. І це стало невід’ємною частиною повсякденного життя майже кожної особистості. Саме тому майбутнім фахівцям з менеджменту завжди корисно дізнатися від практиків про ефективні способи побудови комунікацій в бізнесі.
Використовуючи переваги on-line навчання 6 травня 2021 року доцентом кафедри менеджменту В.В.Хмуровою було організовано для здобувачів освітньої програми «Менеджмент ЗЕД» зустріч із авторкою блогу «Yes I can!» Інарою Мірзазаде, директором та співвласником консалтингового та маркетингового агентства в Україні «Alpha-Omega» (нетворкінгу платформи для підприємців «Nabattalks» Азербайджану у м.Баку).
Впродовж зустрічі слухачі дізналися про цікавий досвід роботи у сфері digital-marketing та research, про різновиди соціальних мереж та переваги їх застосування в бізнесі. Корисними для здобувачів як активних користувачів соціальних мереж стали рекомендації спікера щодо методів їх вибору та створення контенту.
Щиро дякуємо Інарі Мірзазаде за цікаву та актуальну інформацію, а також позитивні емоції, які отримали всі учасники!