logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Соціальні мережі як засіб комунікацій в бізнесі: нетворкінг Інари Мірзазаде

Загальна інформація

У сучасному світі зросла популярність соціальних мереж. І це стало невід’ємною частиною повсякденного життя майже кожної особистості. Саме тому майбутнім фахівцям з менеджменту завжди корисно дізнатися від практиків про ефективні способи побудови комунікацій в бізнесі.

Використовуючи переваги on-line навчання 6 травня 2021 року доцентом кафедри менеджменту В.В.Хмуровою було організовано для здобувачів освітньої програми «Менеджмент ЗЕД» зустріч із авторкою блогу «Yes I can!» Інарою Мірзазаде, директором та співвласником консалтингового та маркетингового агентства в Україні «Alpha-Omega» (нетворкінгу платформи для підприємців «Nabattalks» Азербайджану у м.Баку).

Впродовж зустрічі слухачі дізналися про цікавий досвід роботи у сфері digital-marketing та research, про різновиди соціальних мереж та переваги їх застосування в бізнесі. Корисними для здобувачів як активних користувачів соціальних мереж стали рекомендації спікера щодо методів їх вибору та створення контенту.

Щиро дякуємо Інарі Мірзазаде за цікаву та актуальну інформацію, а також позитивні емоції, які отримали всі учасники!

06.05.2021
43630
4196
остання редакція 14.05.2021
443230