Челендж «What is KNUTE FRHTB?»
Загальна інформація
На факультеті ресторанно-готельного та туристичного бізнесу з 16 квітня по 16 травня відбувся масштабний рекламний челендж, де всі бажаючі мали зробити коротку відеонарізку, використовуючи кадри з різних заходів як ФРГТБ, так і КНТЕУ, щоб показати своє ставлення до факультету. Всі представлені до участі відеоролики були поширені у соціальних мережах.
Переможцем цього конкурсу з величезним відривом у кількості переглядів стала робота студентів 4 курсу спеціальності «Міжнародний туризм» Буренко Вікторії, Волошиної Марії, Стадніченко Катерини, що в загальному підсумку набрала 2498 переглядів у соціальних мережах. У відеоролику відображено емоції, що вирують у їх житті напередодні закінчення навчання за освітнім ступенем бакалавр. Популярність відео зумовлена престижністю Київського національного торговельно-економічного університету та затребуваними освітніми програмами факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу.
Переможці отримали грошовий приз. Прийміть наші щирі вітання! Бажаємо успіхів у складанні кваліфікаційних екзаменів та раді будемо бачити здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.