logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Челендж «What is KNUTE FRHTB?»

Загальна інформація

На факультеті ресторанно-готельного та туристичного бізнесу з 16 квітня по 16 травня відбувся масштабний рекламний челендж, де всі бажаючі мали зробити коротку відеонарізку, використовуючи кадри з різних заходів як ФРГТБ, так і КНТЕУ, щоб показати своє  ставлення до факультету. Всі представлені до участі відеоролики були поширені у соціальних мережах.

Переможцем цього конкурсу з величезним відривом у кількості переглядів стала робота студентів 4 курсу спеціальності «Міжнародний туризм» Буренко Вікторії, Волошиної Марії, Стадніченко Катерини, що в загальному підсумку набрала 2498 переглядів у соціальних мережах. У відеоролику відображено емоції, що вирують у їх житті напередодні закінчення навчання за освітнім ступенем бакалавр. Популярність відео зумовлена престижністю Київського національного торговельно-економічного університету та затребуваними освітніми програмами факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу.

Переможці отримали грошовий приз. Прийміть наші щирі вітання! Бажаємо успіхів у складанні кваліфікаційних екзаменів та раді будемо бачити здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.

20.05.2021
43630
4182
остання редакція 21.05.2021
43630