ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»
Загальна інформація
15 березня 2022 року Державний торговельно-економічний університет за сприяння кафедри маркетингу проводить ІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», присвячену питанням маркетингових проблем розвитку бренд-менеджменту в Україні та світі.
Основні напрями конференції:
- Сучасні тенденції формування й розвитку бренд-менеджменту в Україні та світі.
- Маркетингові інструменти та технології в бренд-менеджменті.
- Маркетингові технології управління брендом у цифровому просторі.
- Брендинг в системі публічного управління.
- Проблеми підготовки компетентних фахівців з маркетингу та бренд-менеджменту.
До участі у конференції запрошуються викладачі, науковці, дослідники, аспіранти, докторанти, магістри, студенти, представники бізнесу, фахівці у сфері маркетингу та бренд-менеджменту, представники органів державного і місцевого самоврядування, громадських організацій.
Завантажити інформаційний лист