logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»

Загальна інформація

15 березня 2022 року Державний торговельно-економічний університет за сприяння кафедри маркетингу проводить ІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», присвячену питанням маркетингових проблем розвитку бренд-менеджменту в Україні та світі.

Основні напрями конференції:

  • Сучасні тенденції формування й розвитку бренд-менеджменту в Україні та світі.
  • Маркетингові інструменти та технології в бренд-менеджменті.
  • Маркетингові технології управління брендом у цифровому просторі.
  • Брендинг в системі публічного управління.
  • Проблеми підготовки компетентних фахівців з маркетингу та бренд-менеджменту.

До участі у конференції запрошуються викладачі, науковці, дослідники, аспіранти, докторанти, магістри, студенти, представники бізнесу, фахівці у сфері маркетингу та бренд-менеджменту, представники органів державного і місцевого самоврядування, громадських організацій.

Завантажити інформаційний лист

15.02.2022
43630
2180
остання редакція 14.03.2022
433884