logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Особистісний бренд та популярність у сучасному соціумі: майстер-клас Орини Яворських

Загальна інформація

Ми живемо та працюємо сьогодні у світі складних комунікацій та використання різноманітних інструментів їх побудови. Усвідомлюючи практичну цінність та корисність спілкування студентів з фахівцями бізнесу, доцент кафедри менеджменту ДТЕУ Вікторія Хмурова організувала 3 жовтня 2023 року на лекційному занятті з дисципліни «Менеджмент» зустріч студентів 3 та 4 курсів ФЕМП різних освітніх програм із засновницею PR-агенції «Top of mind» Ориною Яворських.

Під час інтерактивної взаємодії з більш ніж 110 студентами у форматі Zoom-конференції харизматична спікерка надала численні практичні поради слухачам щодо побудови та використання особистісного бренду в успішному розвитку кар’єри, навела багато цікавих прикладів про діяльність відомих осіб у бізнесі. Студенти та присутні на занятті викладачі отримали інформацію про сутність бренду та його складові, відмінність його від популярності особистості у соціумі, важливість комунікацій через соціальні мережі, підходи до розвитку комунікативних навичок тощо.

Слухачі отримали відповіді на всі питання, що їх цікавили, а також корисну фахову інформацію.

Дякуємо пані Орині за зустріч, розкриття секретів заснування власної PR-компанії та розвитку особистісного бренду. Бажаємо їй миру та подальших успіхів!

Вікторія ХМУРОВА,
кандидат економічних наук,
доцент кафедри менеджменту

Ірина МИКОЛАЙЧУК,
кандидат економічних наук,
доцент кафедри менеджменту

03.10.2023
43630
900
остання редакція 11.10.2023
43630