logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VІII Міжнародна студентська науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»

Загальна інформація

На факультеті торгівлі та маркетингу 19 березня 2025 року відбулася II Міжнародна студентська науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи». Організаторами конференції були: Державний торговельно-економічний університет, Вища школа фінансів і права в Бєльсько-Бялей (Польща), Університет Ворика (Велика Британія), Королівський технологічний інститут (Швеція).

Конференцію відкрив ректор Державного торговельно-економічного університету Анатолій Мазаракі, д-р екон. наук, проф., академік Національної академії педагогічних наук України, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки.

Декан факультету торгівлі та маркетингу д-р техн. наук, проф. Віктор Осика привітав учасників та гостей наукового зібрання та підкреслив особливу важливість проведення студентських наукових заходів міжнародного рівня.

Для презентації студентських наукових досягнень було організовано роботу 17 секцій, з яких 3 – англомовні, з можливістю презентувати свої наукові роботи в онлайн-режимі, а саме:

  1. Торгівля та логістика: виклики воєнного часу.
  2. Ринок товарів в умовах воєнного стану.
  3. Товарознавча оцінка непродовольчих товарів.
  4. Митна політика ЄС : перспективи України / EU customs policy: Ukraine's perspectives.
  5. Митний контроль та митне оформлення товарів: виклики сьогодення.
  6. Експертиза в міжнародній торгівлі.
  7. Консумерські аспекти розвитку споживчого ринку України в умовах воєнного стану.
  8. Кваліметрія інноваційних товарів.
  9. Споживні властивості харчових продуктів: фактори формування і збереженості.
  10. Фармацевтичний ринок України: перспективи розвитку в умовах воєнного стану.
  11. Управління товарними категоріями: реалії сьогодення.
  12. Методи виявлення фальсифікації та критерії ідентифікації товарів.
  13. Advanced research methods for water quality monitoring and purification / Сучасні методи дослідження для моніторингу якості та очищення води.
  14. Інноваційні та цифрові технології в маркетингу і рекламному бізнесі.
  15. Стратегічні маркетингові інструменти підприємств в умовах воєнного часу.
  16. Web analytics and Artificial Intelligence in Marketing and Brand Management / Вебаналітика та штучний інтелект у маркетингу та бренд-менеджменті.
  17. Журналістика та реклама: реалії сьогодення.

На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували:

Володимир НЕЧИТАЙЛО, здобувач ФТМ 1 курсу, ОС «магістр», 15м група (Науковий керівник Ольга КАВУН, канд. екон. наук, доц.); Юлія ПРИХОДЬКО, здобувачка ФТМ 1 курсу, ОС «магістр», 10м група (Науковий керівник Анатолій МАЗАРАКІ, д-р екон. наук, проф.); Михайло ГРОМОВИЙ, здобувач ФТМ 3 курсу, ОС «бакалавр», 15 група (Науковий керівник Марина ЖАЛДАК, д-р філософії, доц.); Жумана СБЕХАТ, здобувачка ФТМ 2 курсу, ОС «бакалавр», 4 група (Науковий керівник Марія МАТВІЄНКО, канд. біол. наук, доц.); Катерина УШАКОВА, здобувачка ФТМ 3 курсу, ОС «бакалавр», 13 група (Науковий керівник Олена ЗАЙЦЕВА, канд. екон. наук, проф.); Ілона АНТОНЮК, здобувачка ФТМ 1 курсу, ОС «магістр», 3мз група (Науковий керівник Діана ФАЙВІШЕНКО, д-р екон. наук, проф.)

У роботі конференції взяли участь 393 здобувачі вищої освіти ДТЕУ факультету торгівлі та маркетингу (ФТМ), факультету технологій та бізнесу (ФТБ), факультету інформаційних технологій (ФІТ), факультету міжнародної торгівлі та права (ФМТП), факультету економіки, менеджменту та психології (ФЕМП), а також 10 представників інших закладів вищої освіти України та Європи, зокрема: Варшавська політехніка (Польща), Вестмінстерський університет (Велика Британія), Левенський католицький університет (Бельгія), Технічний університет прикладних наук Вюрцбурга-Швайнфурта (Німеччина), Познанський університет економіки та бізнесу (Польща), Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Міжнародний університет бізнесу і права, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Інститут вищої кваліфікації ДТЕУ.

За результатами роботи II Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи» визначено переможців, яких відзначено дипломами.

Дипломи I ступеня

Дипломи II ступеня

Дипломи III ступеня

Віктор ОСИКА,
д-р техн. наук, проф., декан ФТМ

19.03.2025
43630
220
остання редакція 20.03.2025
43630